Office 365 inloggen pc zonder Azure?

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Berichten
2.021
Ps voor de webmasters hier zou het misschien handig zijn een extra tab hierbij te maken voor alle vragen omtrent Office 365. Ideetje?

Nu mijn vraag, ben op mijn werk bezig met Office 365. De mail staat er al op de data volgt later, maar nu zouden wij ook willen inloggen via de pc op Office 365. Dit kan via Azure, maar tot onze verbazing moet je voor Azure ook weer extra betalen, of is er een andere manier om aan te loggen via je pc op Office 365?
 
a. Een extra subforum voor Office365 is 'niet slim', omdat de achterliggende versie van Microsoft Office meeschuift met de ontwikkelingen. Momenteel is Office365 gebaseerd op Office 2016, maar dat zal opschuiven naar (bijv.) iets als Office 2020 als die (ooit) uitkomt. Dus zal (historisch) bij het lezen van vragen 'uit het verleden' de lezer zich moeten afvragen welke versie van Office op dat moment de basis was van Office365.
b. Ik begrijp de vraag niet "maar nu zouden wij ook willen inloggen via de pc op Office 365."
Wat bedoel je daarmee? Inloggen via webbrowser? En dan alleen om mail te openen of om het achterliggende Office365 account te bekijken/beheren/installatie-software voor te downloaden etc.?
En zijn de Office365 licenties gekocht als bundel, bedoeld voor (o.a.) de mailafhandeling 'in de cloud' (lees: Op de Exchange servers van Microsoft) van een eigen maildomein? Of gaat het alleen over de software? Vermelding van de gekozen/gekochte Office365 licentievorm zou mogelijk wat duidelijker maken.

M.b.t. de tip van RogerS: Als het niet over iets web-baseds gaat: Er staat: [...]users who are installing Office 365 by means of the Office 365 Desktop Setup application, this download is not necessary, because the MOS SIA is installed as part of the Desktop Setup process.
Wat is hier bedoeld met "Office 365 Desktop Setup"? De click-to-run versie die je kunt downloaden als je alleen een Office365 licentie hebt gekocht (in de winkel bijv, met zo'n Office doosje)?
Verder staan er geen versies van Windows 8.x of Windows 10 vermeld bij System requirements, dus ik vraag me af of deze signon-tool nu nog gebruikt/geïnstalleerd wordt (in nieuwere versies van Windows)?

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan