Batch gewijs bestanden weg schrijven

Status
Niet open voor verdere reacties.

roelandjelmer

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2017
Berichten
16
Goedemorgen allemaal!

Ik weet niet helemaal precies waar deze vraag thuis hoort dus vraag ik het hier maar :)

Ik heb 28 kleine kastjes met allemaal een eigennaam en afmeting verdeeld in mappen (Bijlage 1)

Bijlage 1.JPG

Nu zitten in elke map weer twee mappen ook met een bepaalde opbouw in tekst (Bijlage 2)

Bijlage 2.JPG

In de eerste map zit een mapje genaamd met "all pdf's" met daarin allemaal losse pdf's met een soort gelijke opbouw in titel (Bijlage 3)

Bijlage 3.JPG

Op deze manier zijn meerdere mappen opgebouwd en moet ik vaak deze pdf's wegzetten onder alle mapjes. Ik hoop dat iemand hier een oplossing of een tooltje voor heeft

Bijvoorbaard dank,

Roel
 
Laatst bewerkt:
Je bijlagen doen het niet.
 
excuses

hallo,

ik heb de bijlagen even opnieuw toegevoegd, ik hoop dat ze nu werken.

Roel
 
Het geeft mij in ieder geval geen enkel idee van wat je nou precies wil doen.
 
Ik denk dat hij een selectie of alle files uit de map 'all Pdf's' wil kopiëren naar de mappen '201 t/m 224' en dat is handmatig lastig te doen. Je kunt ook slepen in meerdere geopende vensters gebruiken. Maar dan nog ben je op een gegeven moment de tel kwijt, welke er al gedaan zijn.
 
Laatst bewerkt:
Sorry voor het feit dat ik niet helemaal duidelijk was. Wat Senso zegt klopt indderdaad. de mappen "PEXBOX-d1201...." t/m "PEXBOX-d1235" (Bijlage 1) zijn allemaal gevuld met 2 mappen bijvoorbeeld "PEXBOX-d1201-DEH-R0" en "PEXBOX-d1201-DCH-R0" (Bijlage 2) In totaal heb ik dus 56 mapjes en in all pdf's heb ik 56 pdf's met een zelfde naam opbouw.(Bijlage 3) Nu wil ik deze pdf's allemaal naar hun eigen mapje verplaatsen/kopieeren.

Bijlage 1.JPG
Bijlage 1

Bijlage 2.JPG
Bijlage 2

Bijlage 3.JPG
Bijlage 3
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan