Kan niet uitloggen uit Hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maysun

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2014
Berichten
361
Ik ga rechtsboven naar mijn naam, kies 'afmelden' en er gebeurt niets! Als ik daarna nog een keer klik op mijn naam, verschijnt er geeneens een menu meer met de optie om af te melden.

Hoe los ik dit op?
 
Ik vermoed Outlook.com in een browser?
Heb je naast deze browser nog andere browsers in gebruik en waarbij je mogelijk een vinkje hebt gezet (bij het aanmeldaccount) dat je 'onthouden' / ingelogd dient te blijven?
 
Zal inderdaad web-based e-mail (dus in Edge, Internet Explorer, Google Chrome, Firefox, Opera) zijn ipv. Microsoft Outlook (onderdeel van Microsoft Office).

Dus:
a. Welke webbrowser
b. Log je in in Windows met een Microsoft account
c. Indien ja op b.: Is dat dezelfde waar het e-mail account van is?
d. Indien ja op b.: Ben je op dat moment ook ergens anders onder hetzelfde Microsoft account actief (andere pc/laptop)?
e. Heb je synchronisatie aan staan (in Windows of in je webbrowser (Firefox, Google Chrome))

Ik begin zo langzamerhand steeds meer de hekel te krijgen aan "synchronisatie" (vanuit Windows en/of webbrowsers), omdat dat allerlei zij-effecten heeft (zie andere vragen hier op het forum) als hetzelfde 'synchronisatie-account' ook op andere apparaten (laptops/pc/smartphone/tablet etc.) wordt gebruikt.

Tijs.
 
Zal inderdaad web-based e-mail (dus in Edge, Internet Explorer, Google Chrome, Firefox, Opera) zijn ipv. Microsoft Outlook (onderdeel van Microsoft Office).

Ik begin zo langzamerhand steeds meer de hekel te krijgen aan "synchronisatie" (vanuit Windows en/of webbrowsers), omdat dat allerlei zij-effecten heeft (zie andere vragen hier op het forum) als hetzelfde 'synchronisatie-account' ook op andere apparaten (laptops/pc/smartphone/tablet etc.) wordt gebruikt.

Tijs.

Ik heb zelf ook een hekel aan synchronisatie, maar dat is vooral omdat ik er nooit wat van snap. Moet allerlei wachtwoorden invullen op diverse apparaten, er worden zaken gesynchroniseerd die ik niet wil, bluetooth werkt nooit bij mij enz, enz. Zelfs dropbox loop ik al snel mee vast dus ik mail mijzelf altijd maar mijn bestandjes.

Om een of andere mysterieuze reden is het uitloggen gelukt maar weet echt niet meer hoe het me is gelukt, misschien wel op een andere pc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan