Onvoldoende systeembronnen beschikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

manmeteenprobleem

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2017
Berichten
5
Ik heb een spel geïnstalleerd op mijn laptop. De eerste keer als ik het open werkt alles prima maar als ik het sluit en vervolgens weer wil openen krijg ik de melding: "er zijn Onvoldoende systeembronnen beschikbaar om aan de aanvraag te voldoen". Kan iemand mij aub helpen want zelf vind ik niets erover op het internet. Alvast bedankt
 
Hoeveel RAM? Is er genoeg vrije ruimte op de schijf. Instellingen Virtueel geheugen nakijken/vergroten. Je kunt kijken onder Windows Taakbeheer > Prestaties.
 
Laatst bewerkt:
@manmeteenprobleem : welkom bij de Helpmij.

Ik heb een spel geïnstalleerd op mijn laptop. De eerste keer als ik het open werkt alles prima maar als ik het sluit en vervolgens weer wil openen krijg ik de melding: "er zijn Onvoldoende systeembronnen beschikbaar om aan de aanvraag te voldoen". Kan iemand mij aub helpen want zelf vind ik niets erover op het internet. Alvast bedankt

De oplossing vind je hier:
 

Bijlagen

  • de oplossing.jpg
    de oplossing.jpg
    65,2 KB · Weergaven: 188
Laatst bewerkt:
@gast0225
Kost dat wat?
 
Nee.

@manmeteenprobleem : de 'visuele' oplossing uit bericht 3 betekent dat we meer informatie nodig hebben dan je nu geeft.

Vergelijk het maar een beetje met : "mijn auto doet raar, wat nu?"

Ik kan de volgende 'zinnige' vragen al voor je verzinnen:

- Windows versie?
- hoeveelheid geheugen?
- naam van de game?
- heeft het eerder wel goed gewerkt?

en zo kan ik nog een stuk of wat vragen bedenken.
 
Laatst bewerkt:
Ok, 't is helder dat je er kennelijk voor kiest niet méér informatie te geven.
Veel succes met het vinden van een oplossing voor je probleem.
 
Ik heb een spel geïnstalleerd op mijn laptop. De eerste keer als ik het open werkt alles prima maar als ik het sluit en vervolgens weer wil openen krijg ik de melding: "er zijn Onvoldoende systeembronnen beschikbaar om aan de aanvraag te voldoen". Kan iemand mij aub helpen want zelf vind ik niets erover op het internet. Alvast bedankt
Zet de weblink van Speccy hier eens neer, zie m'n sig en idd welke game.
Verplaats je eens in de mensen die jou willen helpen.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan