na updates geen herstart

Status
Niet open voor verdere reacties.

hithotline

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2003
Berichten
213
Heb hier een vrij simpele dual celeron pc met 4gb geheugen en een 500 gb HD. Heeft altijd prima gewerkt. Maar gister kwam de melding dat er updates waren gedownload en koos ik voor bijwerken en afsluiten. Hedenochtend kwam na het windows 10 logo met het draaiende cirkeltje alleen nog een zwarte pagina met het draaiende cirkeltje. Ik heb deze in totaal 4 uur laten staan maar kwam niet verder. Uiteindelijk een systeemherstelpunt genomen van 7-7 en ook dat duurde heel lang, vervolgens na ruim 1,5 uur de melding mislukt.

Wat op internet rond gekeken en iemand opperde ergens om hem eens spanningsloos te maken en de powerknop 10 secs ingedrukt te houden. De herstart zorgde voor een werkende pc, hoera zou je zeggen, maar er waren nog updates beschikbaar en 1 mislukt wat inmiddels wel gelukt was. Toen ik de nieuwe updates(gelukt) had geïnstalleerd en wilde herstarten was het euvel weer terug en wederom de truc met de 10 seconden die werkte. meerdere keren herstart en dat ging goed. Maar waarom start hij na een update niet door?? Ben nu de creatorsupdate er op aan het zetten om te kijken wat dan gebeurd. Iemand enig idee hoe dit zou kunnen komen.
Wie het weet is heel slim
 
Het tooltje gedownload en toegepast en er bleek idd een fout in de registratie van de service te zitten, dit werd opgelost. De creators update lijkt het goed te doen en er zijn inmiddels al weer andere updates gekomen dus lijkt het opgelost te zijn.

Dank voor de tip
 
Wie het weet is heel slim :d

Graag gedaan. Succes verder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan