Er kan geen verbinding met Windiws Service gemaakt worden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Begrijp het niet meer goed. Er is geen probleem want alles werkt normaal. De melding is het probleem. Kun je die melding dan niet uitschakelen via UAC, of windows 7 opnieuw installeren?

Staat veel op youtube over deze foutmelding, maar welke is de juiste.....
Dat is altijd het probleem. Ga je dat uitzoeken ben je een dag verder en meestal nog zonder resultaat.
 
Begrijp het niet meer goed. Er is geen probleem want alles werkt normaal. De melding is het probleem. Kun je die melding dan niet uitschakelen via UAC, of windows 7 opnieuw installeren?


Dat is altijd het probleem. Ga je dat uitzoeken ben je een dag verder en meestal nog zonder resultaat.

Klopt Senso :rolleyes:...maar goed heb hem ( systen event etc...) nu op handmatig staan, kijken wat er gebeurd.
Heb trouwens ook al via UAC een andere administrator account aangemaakt , deze weer gereset via services, toen opnieuw inloggen via mijn normale Account, om de melding te bypassen, helaas bleef hetzelfde..

Kan het ook te maken met het het VPN network wat ik heb ?, mijn connectie is namleijk geblokkeerd totdat ik mijn VPN handmatig start?
 
Beste Thijs en Senso, ik heb de service op manual gezet, krijg nu geen melding meer, en hij start gewoon op.
Dus laat ik het eerst zo, wordt hetw eer anders laat ik het weten , dank voor de aandacht en tijd !

Hgr
Erik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan