Niet complete weergave in Samsung J100

Status
Niet open voor verdere reacties.

bmwpiet

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2011
Berichten
608
mijn foto's van een paar dagen geleden dacht ik kwijt te zijn. Stonden niet in Galerij. Echter in mijn documenten weer wel zie ik net. Hoe kan dat. ??
 
Eerst maar eens vermelden met welke app je die foto's gemaakt hebt. En als je die app vaker hebt gebruikt (met dezelfde instellingen), kwamen die dan wel in de Galerij terecht?
En natuurlijk vermelden of de interne opslag en externe opslag (SD-kaart etc.) wel genoeg vrije ruimte hebben om (nieuwe) foto's op te slaan, oftewel of er misschien geswitcht is in de plek waar de foto's zijn opgeslagen (interne opslag vs externe opslag).

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Eerst maar eens vermelden met welke app je die foto's gemaakt hebt. En als je die app vaker hebt gebruikt (met dezelfde instellingen), kwamen die dan wel in de Gallerij terecht?
En natuurlijk vermelden of de interne opslag en externe opslag (SD-kaart etc.) wel genoeg vrije ruimte hebben om (nieuwe) foto's op te slaan, oftewel of er misschien geswitcht is in de plek waar de foto's zijn opgeslagen (interne opslag vs externe opslag).

Tijs.
Tijs
Ok, heb nog nooit een pad ingesteld, waar de foto`s opgeslagen moeten worden. Gebruik geen app, alleen de ingebouwde camera.
Wel oude foto`s naar SD kaart verplaatst, omdat ik dacht aan ruimte gebrek.
Daar heeft het toestel het wekelijks over: geen ruimte genoeg enz. Heb al apps verwijderd, maar helpt niet veel. Batterij is ook sneller leeg. (dagelijks)
Toestel is pas 2 jaar jong. Heb deze gekocht, omdat hij lollipop heeft en er meer op de SD kaart kan gedraaid worden.
Doe ook wekelijks een volledige herstart.
Zal foto pad eens nakijken.
 
Ik vermoed sterk dat het verhaal over te weinig vrije interne opslag er iets mee te maken heeft. Voor je beeldvorming: Op mijn Galaxy S5 wordt, door Camera, (standaard) opgeslagen op de interne opslag, niet op de SD kaart.

[Ik kan niet beoordelen of dit hetzelfde werkt/kan in Lollipop, maar kijk maar.] Mogelijk kun je nog wat ruimte op de interne opslag winnen door te gaan naar Apps -> Opslag -> klik op de 3 verticale . en kies Gebruikte opslag. Klik op Verwijderen in de 'paragraaf' Overbodige gegevens. Bracht mij zojuist nog 542 MB interne opslag extra.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Hij slaat foto/video niet op naar geheugenkaart, wat wel zou moeten, zie ik !!
 
Hier kan ik je niet mee helpen. Hopelijk anderen wel.

Tijs.
 
ik heb met de hand heel wat vreemde files op de SD kaart verwijderd.
 
Heb ook regelmatig ast van een melding over een script, of hij die moet stoppen of doorgaan, Om de andere dag, Vaak in facebook en misschien in andere dingen. Dacht, dat Android daar niet gevoelig voor was. Telefoon is nog jong en draait op Lollipop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan