Facebook

Status
Niet open voor verdere reacties.

wensterretje

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2008
Berichten
41
Hallo, ik ben lid van enkele groepen op Facebook, maar heb ik problemen met de berichten te zetten in de groep. Zo iets is voor eerste keer gebeuren. En ik kan vertellen ik plaats vaker berichten in groepen, maar in 2van groepen niet. Ik heb ook gevraagd de beheerder, maar hem ook kan niet begrijpen en waar kan klikken om deze instellingen te veranderen.
Ik kan geen berichten plaatsen in een groep, waarvan ik lid ben.
Heeft iemand een ideetje misschien????

Alvast bedankt in afwachting van uw spoedige reactie
 
Gokje, je bent geblokkeerd?
Zie je helemaal geen reactieveld?
 
Ik denk van niet, ik wacht met spoed naar jullie reactie
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo. Lijkt me stug als het altijd heeft gewerkt. Misschien even uitloggen en dan weer inloggen. Computer opnieuw opstarten.
 
Heb ik al gedaan, en de beheerders ook hebben geprobeerd om naar de instellingen gaan zoeken, maar kunnen ze niet vinden.

En als ik ga in andere groepen ik heb niet deze probleem, ik kan rustig reactie posten, of ook berichten plaatsen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nogmaals: Zie je nu wel of niet de textinvoerveld?
Idee: Afmelden voor groep en opnieuw laten toevoegen? Opnieuw uit-/inloggen op FB helpt ook mogelijk?
 
Even offtopic: is je vraag oorspronkelijk in een andere taal geformuleerd?
 
Onnodige quote's weggehaald en de laatste helemaal omdat er niks geantwoord wordt.

groet
Puppie
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Diverse quote's weggehaald.
 
En toch waar is de probleem?? Ik heb afgemeld, en opnieuw ingelogd, verwijderd Facebook en opnieuw gedownload, maar nog steeds ik kan geen berichten plaatsen in de groep
 
Er staat nog steeds een vraag van mij open.
 
Dat heb ik gedaan uit de groep, opnieuw in de groep, verwijderen Facebook, opnieuw geïnstalleerd Facebook, maar nog steeds niet gelukt,
 
Wacht nu nog eens even een paar dagen af. Log eens een keer in bij een andere computer. Probeer het daar eens. :d You never know.

Heb je iets gedaan in het register, is er een update geweest, heeft iemand je wachtwoord gekaapt, enz enz. , zomaar enkele vrije ideeen die in mij opkomen.
 
Laatst bewerkt:
verwijderen Facebook, opnieuw geïnstalleerd Facebook
Is dit op de pc/laptop of op een ander device?
Al eens aan goed opschonen van je cookies gedacht?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan