• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Jaarplanning naar weekplanning

Status
Niet open voor verdere reacties.

ginahaisma

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2017
Berichten
5
Ik heb in kolom B van de verschillende tabbladen in elke rij een doel staan wat de kinderen moeten halen. Het gaat nu om tabblad RW4 (rekenen) Vanaf kolom C heb ik de weeknummers boven aan staan. Zo kan ik een jaarplanning maken, per week kruisje zetten aan welk doel wordt gewerkt.

Ik zou graag willen dat op mijn weekrooster (apart tabblad) bij de week de juiste doelen komen te staan. Ik moet nu steeds handmatig kopieren/plakken. Nu wil ik graag dat als er een kruisje bij week 36 staat, dat dat doel automatisch wordt ingevuld op de weekplanning in het vak van rekenen (vanaf B3 naar beneden). Zo moet dat straks ook bij Taal en spelling e.d. Maar eerst rekenen maar eens.
Kan dit überhaupt? Want ik wil natuurlijk dat die doelen mooi op elkaar aansluiten in kolom B en volledig leesbaar zijn....

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!Bekijk bijlage Jaarplanning rekenen groep 4 (1).xlsx
 
Kijk eens of je hier verder mee kan
Ik zou voor ieder week geen aparte tab maken, verander cel B2 in een ander week, dan veranderd het resultaat.
 

Bijlagen

  • Kopie (jp)van Jaarplanning rekenen groep 4 (1).xlsx
    378,3 KB · Weergaven: 207
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan