Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 6 van 6

Onderwerp: Programma om WRPL files te bewerken.

Senior Member heinflhs's avatar
    Vraag is opgelost

Programma om WRPL files te bewerken.

Hoi, Ik ben op zoek naar een programmaatje om WRPL files (War Thunder) te bewerken. Iemand bekend met deze software?

bekijk eerst hoe groot de file is kan je eens proberen met kladblok , 7Zip, ultraedit
    [statement not part of message]
    IT are one and zero's , Be the one. bytheway your not the only one. Now One by, One we walked that road.You not the one of the zero's if as you understanding me at the one times.
    Als je het koud krijgt moet je windows sluiten.

de file is zo'n 6,9 Mb groot. Maar ik denk dat ik niet helemaal duidelijk ben geweest. Het is geen tekstbestand maar een file van een game. De extensie is wrpl en het is een soort You tube achtig filmpje. Alleen met gewone softwarre niet te editen.

Tera Honourable Senior Member
    Afstand tot server
    ±116 km
    Een WRPL bestand bevat alleen de acties/commando's die zijn uitgevoerd in het spel, niet een capture van de (gevolgen van) die acties.

Dus: Wat wil je? De acties/commando's zelf aanpassen of een capture van (de gevolgen van) die acties? Voor capturing zul je een extern programma kunnen gebruiken, zoals Fraps, maar in het spel zelf schijnt ook recorder aanwezig te zijn. Zie verder deze discussiedraad die (in essentie) precies weergeeft waar ik het over heb (gehad) met nog een paar extra capturing mogelijkheden.

PS: Anderen kunnen wel jouw .WRPL bestanden lezen en terugspelen, maar natuurlijk moeten ze dan wel het spel hebben (en op hetzelfde patch-level etc.)

Tijs.
    Laatst aangepast door dnties : 18 juli 2017 om 11:27
    Schermafdruk bijvoegen : van het volledige scherm : [PrtScn] knop; van het actieve venster : [Alt][PrtScn] toetscombinatie. Start -> Uitvoeren -> mspaint.exe, Bewerken -> Plakken, Bestand -> Opslaan als -> [Bestandstype: JPEG] + naam invullen. Uploaden via de Paperclip knop in nieuw bericht.

Senior Member
    Afstand tot server
    ±99 km
    Een wprl bestand bevat geen beeldmateriaal, maar coordinaten zodat de game precies alles kan naspelen
    Je zal dus met een "screen capture"-programma een opname moeten maken van het wprl-bestand dat op dat moment door de game wordt afgespeeld.
    Bron: google "wrpl convert"
    Laatst aangepast door alphamax : 18 juli 2017 om 11:30

at allen, dank voor de reacties, maar het bestand werkt helaas niet meer.

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren
Aanbiedingen