Vinkjes onzichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Berichten
1.990
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo Allemaal,

Op de Laptop van een kennis zijn de Vinkjes die je soms moet zetten om een programma te sturen onzichtbaar

D.w.z. In Windows zijn ze zichtbaar, doch op een Internet Site kun je ze nauwelijks waarnemen.

Daar ik deze vraag reeds eerder gesteld heb, heb ik het probleem bij die kennis nader onderzocht, en aldus tot deze conclusie gekomen.

In Windows heb ik m.b.v. het programma Cleartype i.o.d. bij gesteld en zijn ze dus goed zichtbaar, nu nog op een Internet Side.

Wie weet hierop raad?

MVG
Dukkel
 
Misschien heeft íe een 4k scherm? Ik had soortgelijke toestanden met mijn 2 laptopje met een 4k scherm (de muiscursor was in zijn oorspronkelijke stand bij muisbewegingen moeilijk te volgen / waar te nemen). Even wat rondneuzen binnen Windows en de mogelijkheid gevonden het ding 'zwart' te maken en voilá.

Misschien bij die kennis de ctrl toets ingedrukt houden en dan het scrollwieltje van de muis naar boven draaien? (pagina -en dus de hokjes waar de vinkjes in moeten komen- wordt groter)

Als je net zo snel terug reageert al 29 april jl. dan .......... ;)
 
Laatst bewerkt:
Andere optie: Gebruik, om alles weer op zijn originele grootte te zetten, in de webbrowser de toetscombinatie Ctrl+0
(Dus ctrl-toets i.c.m. de nul toets)
Dit omdat het vrij gemakkelijk is om omgewenst/onbewust de tekengrootte te veranderen (Ctrl-toets langere tijd vasthouden, Ctrl+scrollwieltje etc. hebben dat effect in webbrowsers)

Doe er voor de zekerheid ook Ctrl+F5 achteraan (om de pagina helemaal opnieuw te laden, dus niets uit de cache).

De vraag lijkt (zie reactie gast0225) een vervolgvraag op deze vraag, met het verschil t.o.v. die vraag dat het in de huidige vraag (alleen nog) over gezette/getoonde vinkjes op webpagina's gaat.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Dank jullie wel waarde heren, ik ga dit zeker proberen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan