• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

hierbij een code wat prima werkt als outlook of ander email prog is geinstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ropw

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2017
Berichten
192
Code:
Private Sub CommandButton3_Click()
    With ActiveWorkbook
        .SaveAs Environ("userprofile") & "\Containers " & Format(Date, "ddmmyy") & " " & Format(Time, "hhmmss") & ".xlsm", 52
    ActiveWorkbook.SendMail Array("test@hotmail.com", "test@gmail.com")
    'ActiveWorkbook.SendMail Recipients:="test@gmail.com"
    MsgBox ("Uw mail is verzonden")
    End With
    End Sub

Maar op sommige pc's staat geen emailprogramma, kan er dan online naar een provider gegaan worden en daar vandaan de email worden verzonden?
Verder komt de tekst üw mail is verzonden) ook naar voren als 'het' niet is verstuurd, is dat ook te aan te passen?
Bedankt vast
groet rop
 
Dan zou ik er als de wiedeweerga een emailprogramma installeren.
 
gast0660/ het is me gelukt met gmail om een simpele tekst te versturen. Moet nog wel wat sleutelen om het bestaande bestand te verzenden. Komt goed, bedankt

SNB je hebt gelijk, dat zou een stuk makkelijker zijn, maar daar heb ik geen zeggenschap over. toch ook bedankt
 
@ Ropw, als dit:
het is me gelukt met gmail om een simpele tekst te versturen.
dan zal het sleutelen normaal gezien ook geen probleem opleveren, denk ik.
Zijn er nog vragen (just ask)
Suc6

@Snibie, waar halen jullie Nederlanders toch altijd die leuke woordjes vandaan?
 
@dotch

net zoals jullie uit het woordenboek.
Wij kennen niet: bepotelen, mispeuteren, gere zien, droogkuis, nonkel, afstoefen, bonpa, deontologisch, speurders, vermits ,etc.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan