Pc start op bij aanraken muis of klavier ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben al meer dan 15 jaar aanwezig op de Helpmij en heb écht die naam nog niet voorbij zien komen. Wat bedoel je met 'onmisbaar' / wat mis ik / hoe gaat mijn laptop er beter van functioneren als ik dat progje niet heb?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben al meer dan 15 jaar aanwezig op de Helpmij en heb écht die naam nog niet voorbij zien komen. Wat bedoel je met 'onmisbaar' / wat mis ik doordat ik dat progje niet heb?

Heel veel muziek en films.
 
Ik was en ben nu nog steeds serieus. Wat bedoel je met "Heel veel muziek en films"?

Als ik muziek wil beluisteren dan pak ik een willekeurige radiozender op het w w w.
Als ik muziek of films wil downloaden dan gebruik ik daarvoor mijn Usenetprovider of, als ik in een gulle bui ben, dan betaal ik een Eurootje of zo voor de download van een Mp3tje, maar omdat ik op dit punt nog nooit in een gulle bui ben geweest, heb ik dus ook nog nooit een cent betaald voor een muziek of filmdownload, (NZB-index / Spotnet / Place2home regelen dit prima voor mij............... ) m.a.w. wat bedoel je (precies) met "Heel veel muziek en films"?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan