Android scherm automatisch vergrendelen uitzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timvw

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2012
Berichten
106
Hoi,

De titel zegt het al een beetje; ik wil graag voorkomen dat mijn mobiel na bepaalde tijd vanzelf uit gaat. Hierdoor stoppen namelijk apps die ik liever wel actief heb en niet enkel op de achtergrond wil hebben draaien.
Ik heb een beetje door de instellingen lopen scrollen en vind bij vergrendelscherm wel allerlei mogelijkheden qua vergrendeling, maar niets over het automatisch uitschakelen van het scherm.

Wat gek is, is dat het een half jaar geleden wel gewoon kon wanneer de mobiel in de lader zat. Nu schakelt het scherm zich ook automatisch uit wanneer aan de oplader.

Heeft iemand enig idee hoe ik toch het scherm aan kan blijven houden, ook na lange tijd?

Alvast bedankt!
Tim

Overige informatie:
Toestel: Samsung Galaxy A5
Android versie: 6.0.1
 
Dan kan je er inderdaad voor zorgen dat de vergrendeling eraf gaat (geen code of figuur dat je tekenen moet). Het scherm gaat wel na een tijd nog op zwart. Ik denk dat de apps dan ook naar de achtergrond verhuizen aangezien hij dan toch in een soort stand-by stand gaat, toch?
 
Apps gaan inderdaad op de achtergrond runnen, het beeldscherm moet echt aan blijven..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan