VBAmacro voor zoeken in sheet1 en resultaat cel uit gevonden rij kopieren naar sheet2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jacos

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 jul 2017
Berichten
1
Hoi

Ik wil een overzicht maken van dossiers en welke medewerkers ze doen. In bijlage een voorbeeld. Er komen meer sheets met dossiers.
Wat ik vervolgens wil is dat ik alleen op de sheets met de dossiers (in voorbeeld de sheet "bestel") hoef aan te geven welke dossiers er zijn en welke medewerkers ze doen (een dossier invoeren in kolom a, b of c; dan een 'x' zetten bij een dossier (rij) en medewerker (kolom)) en dat een macro er voor zorgt dat er een overzicht komt van alle dossiers en er een overzicht komt van welke dossier de medewerkers hebben.
Het eerste is me eenvoudig gelukt. Het tweede niet.

Wat ik zoek is een macro die voor welke medewerker in sheet "medewerkers" zoekt waar in sheet "bestel" een x staat en daarvan in kolom a, b of c (afhankelijke van welke niet leeg is) de celwaarde kopieert naar de volgende niet lege cel in de kolom van die medewerker. Doel is kolom overzicht van alle dossiers waarvoor bij die medewerkers een x op de andere sheet staat (zonder lege cellen er tussen).

? is het duidelijk wat ik bedoel?
? kan dit?
? hoe?

alvast veel dank!
 

Bijlagen

  • kopie dossiers en medewerkers overzicht.xlsm
    59,5 KB · Weergaven: 36
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan