Geen cursor na opstarten W8.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

LWM

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2008
Berichten
941
Mijn laptop Lenovo X250 i5 met W 8.1 heeft ineens het volgende probleem: na het opstarten zat de cursor vast. Bleef zo na via Contr-Alt-Delete uitzetten en weer opstarten. Toen uitgezet met de aan/uit knop en weer opgestart en nu helemaal geen cursor meer. Hoe los ik dit op?
 
Zie je de cursor niet meer (dus dat je nog wel willekeurig dingen aan kan klikken maar dat je het witte gewoon niet ziet) of is hij gewoon echt weg?
En gebruik je je touchpad of een muis?
 
Hij was echt verdwenen (ik gebruik de touchpad). Ik heb er vervolgens een usb-muis aan gehangen en dan verschijnt de cursor wel. Ik ben toen naar naar Lenovo update gegaan. Er waren een paar updates en een bios update. Na het opnieuw opstarten was de cursor weer terug. Volgens iemand die er meer van weet dan ik heeft dat niets met die updates te maken, maar is het stom toeval dat de cursor er weer is. Het zou liggen aan de geïnstalleerde synaptic driver waarvan bekend is dat die niet stabiel is, maar er is (nog) geen update of alternatieve driver. Overigens klaagt mijn dochter over hetzelfde euvel, maar bij haar komt de cursor weer terug na een herstart via de aan/uit-knop. Zij heeft eenzelfde laptop met dezelfde software.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan