Wél Het Spel, Niet Het Online Gezeik Erna AUB...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lupus

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2010
Berichten
300
Ik speel graag hidden object adventures... Deze zijn meestal gratis. Maar na het spelen wordt je steeds weer naar site x of y gestuurd... Zijn deze spellen er ook ZONDER dit gebeuzel na afsluiten? Ik bedoel Stand-alone dus... Zonder internet crap, zonder lid te worden, zonder enige verplichting...

Bij voorbaat dank.
 
Hallo Lupis. Tot een bepaalde hoogte. Ze willen natuurlijk dat je het spel koopt. Dat zijn vaak beperkingen van deze spelen. Ze willen je natuurlijk lokken en geld verdienen. Eenvoudig gesproken dan he.
 
Mja... gaat ie weer... Dan zal het wel weer via een nzb'tje moeten, met hack. Via Spotnet of Torretje.

De enige twee sites die ik voor bovenstaande kan aanraden is GameTop en MyRealgames. Hier kun je wél volledige versies spelen zonder enige verplichting anders dan de verwijzing naar die sites bij afsluiten. Maar zelfs dát wil ik niet. Biedt iets aan zonder al deze rommel of biedt dan niets.
 
Laatst bewerkt:
Niks is echt gratis. Als je het leuke spellen vind kan je ook overwegen de ontwikkelaar voor z'n product te betalen.
 
Ik heb wel een Torretje voor 'm:
Torretje.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan