IE scrollt niet terug naar de plek waar ik gebleven was.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guinan

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2007
Berichten
22
Hallo redders in de nood! :love:

Mijn IE (v.11 - Win 7) doet de laatste dagen ineens raar, als ik in Pinterest een eind naar beneden heb gescrolld, vervolgens een link heb gevolgd naar buiten de Pinterst site (je klikt op een foto en krijgt dan op dezelfde tab een vergroting te zien, als je dáárop klikt, kom je - op een nieuwe tab - op de site waar die foto vandaan komt). Om terug te gaan sluit ik dan die 2e tab af, kom weer terecht op de vergroote foto, vervolgens ga ik met het blauwe pijltje - links boven in IE - weer terug naar mijn Pinterest pagina. Tot voor kort kwam ik dan terecht op de plek waar ik gebleven was en kon dan verder pins bekijken. Sinds enige dagen kom ik echter telkens bóven aan de pagina terecht, waardoor ik dan weer het hele eind naar beneden moet scrollen, langs allerlei pins die ik al gezien heb. Reuze lastig...
Ik weet natuurlijk niet of dit een glitch in Pinterest is, of een "grapje" van IE.
Hopelijk is het bovenstaande duidelijk en kan iemand mij hier een antwoord op geven.

Bij voorbaat hartelijk dank voor de moeite!
mvg
Guinan

O ja, da's waar ook, ik heb ook iets dergelijks met Google. Heb ik dóórgeklikt en wil dan met de blauwe pijltjes terug naar de invulpagina van Google, dan krijg ik een blanco pagina, terwijl in de adresbalk wel degelijk het adres van Google staat.
 
Laatst bewerkt:
Hallo, misschien eerst eens even grondig scannen, omdat het al vreemd is dat het bij explorer en chrome niet goed gaat.
 
Ik heb alleen m.b.t. Google tips, namelijk:
Dit probleem is (voor mij althans) bekend, zie deze discussiedraad.
Een werkende workaround (de andere opties geen terugmelding op gehad) was:
Zet Google instant-voorspellingen uit in de Google zoekvoorkeurenpagina
Dus "Nooit Instant-resultaten weergeven" instellen.
Andere (minder kansrijke) tips staan in de eerste link vermeld.

Tijs.
 
@ manamana en dnties: Bedankt voor jullie reacties, maar ik bedoelde niet Google Chrome maar de opzoekpagina van Google op internet via IE.
 
@Guinan: Ik bedoel precies hetzelfde als jij, dus voer de instructie uit. Dit dus puur voor je probleem met de Google zoekmachine binnen IE, je andere vraag heb ik geen antwoord op.

Tijs.
 
@manamana: Dat kan misschien helpen voor probleem 1 maar niet voor probleem 2...

Tijs.
 
Ja Tijs dat klopt ook. Misschien dan deze ook even doen voor chrome.

reset chrome.JPG
 
De vragensteller gebruikt geen Chrome, (alleen) Internet Explorer 11.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan