Problemen met Sony TV

Status
Niet open voor verdere reacties.

joke1

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2006
Berichten
159
We hebben een tweedehands Plasma TV gekocht: Sony Wega KE-p42m1 en deze aangesloten Telenet. De tv werkt maar er zijn enkele dingen die niet lopen zoals het zijn moet.

-Teletekst, belangrijk voor ondertitels bij journaal, kan ik enkel activeren met de afstandbediening van de tv en niet met de afstandbediening van telenet. De zwarte achtergrond van de tekst kan ik niet verwijderen.

-TV-theek werkt ook niet.

Zijn dit zaken die wij moeten instellen of zal dit nooit werken omdat er fouten zitten in de TV of ligt het aan de ouderdom van de TV?
 
Jazeker zal je de afstandsbediening van Telenet moeten 'vertellen' dat 'ie op de TV zijn best moet doen (waarbij je dan nog niet de garantie hebt / krijgt dat álle functies zullen werken).

Heb je dat al gedaan? Kijk anders even hier en kies de juiste afstandsbediening.
 
Laatst bewerkt:
gast0225 bedankt voor je reactie. Het heeft niet geholpen maar ik heb wel wat bijgeleerd. De tv hebben we terug gedaan.
 
Ondertussen hebben we de tv niet meer dus experimenteren met de instellingen gaan ook niet meer gebeuren.
Iedereen bedankt voor de hulp en goede raad. En nu mag er een slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan