oude webcam in vista installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem 2

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2008
Berichten
470
hallo , ik heb een oude webcam die ik in vista 32 bit wil installeren maar waar ik de installatie cd niet meer van heb.
het is een logitech pro200-s500 serie , meer gegevens heb ik niet.
P.s. laptop ziet hem wel maar zegt dat deze niet goed is geinstalleerd. kan dus wel in de gegevens en details kijken,
heeft iemand een oplossing.

alvast bedankt willem
 
Weet jij heel zeker dat "logitech pro200-s500" de juiste lettertjes, cijfertjes, streepje bevat?

Zo kom ik bijv. bij Logitec deze tegen, waarvoor je nog de oude software kunt downloaden.
 
Laatst bewerkt:
Dubbelklik op het apparaat in Apparaatbeheer, ga naar tabblad Details, kies Hardware ID's uit het keuzemenu en geef ons de bovenste identificatieregel. Geen typefouten maken, ajb. Mogelijk kun je op die regel rechtsklikken en Kopiëren kiezen, zodat je het kunt Plakken in je volgende posting.

Met de identificatie uit de startposting vind ik niets, namelijk, net zoals gast0225.

Tijs.
 
dag q , programma geinstalleerd , foto maken lukt maar bij viedeo opname geeft deze een foutcode.heb ik iets verkeerd gedaan.
ps er staat precies lexmark Pro200-S500 series
 
Laatst bewerkt:
Doe even wat in posting #3 wordt gevraagd, ajb.

Tijs.
 
Ik ben zo vrij geweest om 2 woordjes uit je startbericht en een later bericht wat 'groter' te maken. Ik verklap niets, maar zoek de verschillen................

hallo , ik heb een oude webcam die ik in vista 32 bit wil installeren maar waar ik de installatie cd niet meer van heb.
het is een logitech pro200-s500 serie , meer gegevens heb ik niet.
P.s. laptop ziet hem wel maar zegt dat deze niet goed is geinstalleerd. kan dus wel in de gegevens en details kijken,
heeft iemand een oplossing.
alvast bedankt willem

dag q , programma geinstalleerd , foto maken lukt maar bij viedeo opname geeft deze een foutcode.heb ik iets verkeerd gedaan.
ps er staat precies lexmark Pro200-S500 series
 
Volgende keer correct citeren:
usb\vid_043d&pid_01a4&mi_00

Dat is een Lexmark printer, geen webcam (zoals je, later toevoegd, ook constateerde in posting #4).
Lexmark Pro200-S500 Series USB

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
ok maar deze geeft wel bij apparaatbeheer logitech aan???, nu weet ik het als leek helemaal niet meer.
ps op de cam staat ook logitec
en nu kan ik er wel fotos mee maken en geen videos
 
Laatst bewerkt:
Download dit tooltje, installeer het en klik daarna op bestand en voeg het .txt logje in je volgende bericht als bijlage.
 
USB-videoapparaat
Apparaatsoort Camera/scanner
Apparaatnaam USB-videoapparaat
Fabrikant Logitech
Locatie 0000.001d.0007.003.000.000.000.000.000
moet ik alles van overzicht kopieren of alleen dit bovenstaande
speccy had ik al op mijn laptop op advies van jullie bij mijn vorige vraag daarom snelle reaktie
 
Ik zou dolgraag de complete log willen zien. En NIET kopiëren, maar opslaan als .txt bestand en dát bijvoegen.

Daarnaast is de verkorte versie (snapshot) -staat eveneens onder 'bestand'- voor mij ook altijd wel een dankbare om even snel inzicht te krijgen.

Jij maakt qua webcams zo nu en dan wel wat mee geloof ik ? Klik
 
ik heb het opgeslagen op mijn bureau blad als .txt bestand , maar hoe en waar kan ik die als bijlage meesturen.
andere camera is kapot en deze had ik gevonden. koop eventueel wel een nieuwe , dacht dat dit makkelijk op te lossen was.
p.s. mijn auto is vandaag voor de 4x door iemand in korte tijd beschadigd en ik wilde dit vastleggen vanuit mijn slaapkamer raam, vandaar dat ik deze eventjes dacht te installeren.
ik wil jullie er niet lang mee lastig vallen en ga morgen in de winkel wel een nieuwe kopen, sorry.
 
Laatst bewerkt:
Terwijl je een volgend bericht typt klik je rechts onder de 'knop' in "Ga geavanceerd". Vervolgens zie je boven het vak waarin je aan het typen bent, een paperclip.

Daarna toevoegen, bestand kiezen, upladen en tot slot onderin : Gereed.
 
ok , hopelijk nu wel goed.
 

Bijlagen

  • .txt bestand.txt
    998,5 KB · Weergaven: 303
Ziet er goed uit. Doe svp ook even die snapshot, dan ga ik ondertussen lezen (duurt even want het is een lang bestand)

Eén dingetje viel mij al wel gelijk op : ik zie dat Windows Defender op 'ingeschakeld' staat, waar je DAARNAAST ook nog Avast werkend op je machine hebt staan. 2 virusscanners tegelijk actief ? Da's nooit handig, zelfs zeér af te raden. In de map program files zie ik ook nog Panda staan. Ik mag hopen dat je die wel ooit hebt gehad, maar die ook weer verwijderd hebt.........?
 
Laatst bewerkt:
Die Speccy geeft ******* weinig identificerende informatie (ik mis de Hardware ID's, o.a.).
a. Er wordt al software van Logitech gedraaid, namelijk quickcam.exe
b. Ik ga er vanuit dat de camera dus ook gewoon correct werkt vlgs. Apparaatbeheer. Start die, open de categorie Beeldapparaten (camera's en scanners) of Camera's en scanners (welke van de 2 categorieën je maar ziet) en dubbelklik op het apparaat dat de Logitech camera voorstelt, ga naar tabblad Details, kies Hardware ID's in het keuzemenu en geef ons de bovenste hardware ID die getoond wordt.

Tijs.
 
dag q, klopt , is een oude laptop die ik lane tijd kan missen want ik kan met een externe schijf wel 10 dagen opnemen om er eens een keer achter te komen wir mijn auto vernield. defender zal ik uit zetten en panda is verwijderd.
snapshot lukt me niet, hij geeft aan ongeldig bestand als ik hem wil uploaden
 
dag dn , ik heb 2 opties ofwel logitech en usb video apparaat.
usb met volgende gegevens:USB\VID_046D&PID_0825&REV_0010&MI_00
USB\VID_046D&PID_0825&MI_00

en logitech :usb\vid_043d&pid_01a4&mi_00
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan