Hoe vind ik mijn PowerPoint sjablonen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

HansFRAP

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2011
Berichten
202
Probleem
Ik ben over op MS Office 2016 en dit draait op Win 10.
Wanneer ik nu binnen PowerPoint: Bestand - Nieuw aanklik, dan zie ik een zoek regel met daar onder een selectieregel: Voorgestelde zoekopdrachten en een overzicht van allemaal onbekende sjablonen.

Vraag
Hoe krijg ik mijn eigen overzicht van aanwezige PowerPoint sjablonen??
- Kan ik ergens instellen dat ik mijn zakelijke, persoonlijke, etc. sjablonen kan plaatsen?
- Kan mijn sjablonen ergens in een aparte dir zetten zodat ze gevonden worden met opdracht: Bestand Nieuw??
- Of moet ik een PP-Invoegtoepassing maken die specifiek een dir opent waar de sjablonen staan?
- Zo ja, hoe moet zo'n *.ppa er uit zien??
 
Sjablonen map ombouwen naar je eigen opgeslagen sjablonen: instructie (* klik *)
Gebruik aldaar de methode/hulpmiddel die staat onder "Los het voor me op".

Tijs.
 
dank voor de info. Ik heb de dir windows\sjablonen gebruikt.

Ben er alleen nog niet achter hoe ik nu een bepaald sjabloon kan laten filteren op Presentaties, Zakelijk, Branche, Opleiding, Thema's, of Marketing.
(Ik vermoed dat dat erchens in de header van document/presentatie zal zitten)

Mijn dank zover.
 
Je bedoelt een eigen sjabloon indelen als Presentatie óf Zakelijk óf Branche óf Opleiding óf Thema's óf Marketing? Zodat je ze tegenkomt als je op die sjabloontypes filtert?
Ik zou het werkelijk niet weten, want die sjablonen komen bij Microsoft vandaan en moeten gedownload worden (staan dus blijkbaar niet (alvast) in je eigen bestandsmappen) voordat je ze kunt gebruiken.

Ik heb nog even bij Eigenschappen van een Microsoft sjabloon-gebaseerde Powerpoint presentatie gekeken, maar daar lijkt het ook niet in te zijn opgeslagen bij welke categorie het hoort.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan