Windows en Word 2003 knippen en plakken

Status
Niet open voor verdere reacties.

majansen

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2002
Berichten
158
Ik heb windows 10, en als ik ga kopieren en plakken in word 2003 krijg ik dit te zien er wordt niets geplakt zie bijlage.

De geselecteerde tekst word niet geplakt, waarom niet?
 

Bijlagen

  • Test.doc
    23,5 KB · Weergaven: 45
2 vragen :

1. staat Excel ook op de machine?
2. als je hier op de Helpmij een woordje kopieert en je klikt rechts, kun je het dan wel plakken in het bericht waarin je aan het typen bent? (Dus NIET in Word 2003 plakken, maar gewoon binnen je eigen bericht hier op de Helpmij).
 
Hallo,

Excel 2003 staat er ook op.

Kopieren en plakken doet het hier wel?
 
Ok, doe dan tot slot even het volgende en dan zijn we er denk ik wel uit waar de oorzaak zo'n beetje zou (kunnen) moeten zitten.

Start Excel, typ 1 letter in een willekeurige cel en Enter. Klik vervolgens rechts op die cel, kies voor kopiëren en plak 'm in een andere willekeurige cel. Werkt dit?
 
1. Klik op Start en klik vervolgens op Configuratiescherm.
2. Dubbelklik op Software, klik op Microsoft Office 2003 en klik vervolgens op Wijzigen.
3. Klik in het dialoogvenster Microsoft Office 2003 Setup op herstellen en klik vervolgens op Volgende.
4. Klik op Fouten in mijn Office-installatie herstellen en klik vervolgens op Installeren.
 
Tsja, ik zie een een OLE embedding plaatsvinden. Ik geloof er niets van het helemaal naar de yoghurt is, en (dus) dat je ergens een bedieningsfout maakt.
Doe het eens zo:
a. Open Kladblok (= notepad.exe ) en type wat in. Markeer het en kopieer het naar het klembord.
b. Open Word, maak een nieuwe document en plak de inhoud van het klembord. Ik durf haast te wedden dat dat gewoon werkt.

Werkt mijn test, dan ligt het aan wat je plakt in Word wat oplevert wat je laat zien in je startposting. Dus: Wat had je gekopieerd in welk programma (en daarna geplakt in Word)? Ik vermoed sterk dat je een bestand had gekopieerd vanuit Verkenner en die geplakt en dus niet een stukje inhoud (zoals een deel van een webpagina, een stukje tekst uit Kladblok etc.)
Overigens zou ik in gevallen van problemen altijd klikken op Plakken -> Plakken Speciaal en kijken welke opties getoond worden en dan testen met die geboden opties.

Tijs.
 
Ik heb windows 10, en als ik ga kopieren en plakken in word 2003 krijg ik dit te zien er wordt niets geplakt zie bijlage.

De geselecteerde tekst word niet geplakt, waarom niet?

Tja, ik ging uit van een redelijke correctheid van de aangedragen informatie en daar waar TS schrijft dat .... zie quote, dan...........

@majansen ? Hoe zit dit? Ging het echt om een stukje tekst UIT Word dat je ook weer IN Word wilde plakken, of had je het een of andere icoontje (uit de verkenner of whatever) bij zijn lurven gepakt?
 
Laatst bewerkt:
@gast0225: Als ik met posting #7 gedeeltelijk of helemaal gelijk heb, dan hebben we samen in ieder geval genoeg lichaamsbeweging en frisse lucht gehad vandaag. Per slot van rekening worden we dagelijks het bos in gestuurd door diverse vragenstellers, soms meerdere dagen achter elkaar... :rolleyes:

Tijs.
 
Ik heb nog steeds dezelfde melding.

Kopieren en plakken doet hij niet.
 
Ik heb nog steeds dezelfde melding.

Kopieren en plakken doet hij niet.

Dacht je nou werkelijk dat we het hier kunnen oplossen zonder werkzaamheden/tests van jouw kant? Als je er zo over denkt dan is hierbij mijn hulp geëindigd, want ik type mijn instructies (zoals die in posting #7) niet voor niets, daar moet wat mee gebeuren en over teruggemeld worden en anders houdt het meteen op.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
nou nou lekker vriendelijk hoor.

Ik heb het zelf al opgelost.

De fout zit in de printersoftware!!!!
 
Nu zie je ook meteen de beperkingen van een forum: We zijn 100% afhankelijk van wat jij, als vragensteller, aan ons kunt doorgeven: we zitten niet achter jouw computer, we kunnen niets uitsluiten zonder jouw informatie etc.
Feli dat je het probleem hebt kunnen vinden. :thumb: Gegeven de oplossing was er een reële kans dat wij (gegeven de beperkingen van een forum) deze oplossing niet hadden kunnen vinden/bedenken.

Tijs.
 
Overigens had ik in je bijlage van posting #1 wel gezien dat het om een scan ging. En dus ga ik ervan uit dat je niet printersoftware maar eigenlijk scannersoftware bedoelde in je vorige posting. Daaruit leidt ik weer af dat je (ook) een all-in-one printer zult hebben met (o.a.) scanmogelijkheden.... ;)

Tijs.
 
Er werd door de printersoftware automatisch een EDC Addin geladen in Office en daardoor
kon ik niet plakken. Het is nu opgelost door de EDC Addin te hernoemen waardoor deze
niet meer automatisch wordt geladen.
 
Dus inderdaad gaat het over scannen? [Scannen naar Word, om precies te zijn?] Al dan niet in combinatie met OCR, dus dat dat geprobeerd wordt de tekst etc. om te zetten naar wat je in Word kunt gebruiken?

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan