melding 403 forbidden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Helm

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2005
Berichten
291
krijg op mijn mobiel samsung galaxy s5 als ik een site wil bezoeken de melding
403 forbidden
hoe los ik dit op
 
Op welke site, blijkbaar het je geen rechten om die pagina te zien.
 
Plaats het adres van de website.
 
Die site is inderdaad gewoon niet bereikbaar. Dat zal de eigenaar moeten oplossen.
 
Heb je al gekeken naar de link die ik plaatste?
 
@Edmoor: Geen kale links plaatsen. ;):D

@Helm: hier achtergrondinformatie, dus per 1 juli 2017 is de site uit de lucht én zijn de voordeeltjes vervallen.

Tijs.
 
En dan nog te lui om een doorverwijzingspagina te maken :(

Zelfs mijn oude community heeft 2 jaar lang en afscheidspagina gehad voordat ik de stekker uit de domeinnaam haalde.
 
Laatst bewerkt:
@dnties:
Ik heb geen kale link geplaatst. Die laat alle bibliotheken zien die met voordeel met je biebpas werken.
 
@edmoor: Toch blijf ik er geen fan van, en het forum (vlgs. de voorwaarden) ook niet.
Is wat anders als dat je, puur ter referentie, zo'n link achteraan je posting vermeldt (of alleen de gebruikte Google zoektermen) terwijl je er boven (liefst met enige toelichting erbij) links vermeld die (door jou gefilterd/beoordeeld) direct zinvol zijn/lijken voor de gestelde vraag.

Dat is wat ik deed in posting #11, gebaseerd op wat jouw link opleverde aan Google resultaten. Zie ook deze discussiedraad, postings #4, #6, #7 en #8.

Begrijp dat ik de smileys er expres achter gezet heb, want je link levert, voor een goede lezer, wel degelijk wat op, o.a. de door mij gelinkte mededeling dat, per 1 juli 2017, de hele website gestopt is en de voordeeltjes niet meer van toepassing zijn. Begrijp ook dat ik deze posting niet heb gemaakt om diepgaande kritiek op je te hebben, want dat is zeker niet het geval: Ik waardeer de kwaliteit van je postings hogelijk.

Tijs.
 
@edmoor: Toch blijf ik er geen fan van, en het forum (vlgs. de voorwaarden) ook niet.
Is wat anders als dat je, puur ter referentie, zo'n link achteraan je posting vermeldt (of alleen de gebruikte Google zoektermen) terwijl je er boven (liefst met enige toelichting erbij) links vermeld die (door jou gefilterd/beoordeeld) direct zinvol zijn/lijken voor de gestelde vraag.

Ik denk dat je dit beter aan de moderators kan overlaten...... ;)
En zoals je zelf zegt, de link levert wel degelijk wat op.
 
@femke98: Het staat toch echt in de forumregels: "Geef geen "kale" links als antwoord, omschrijf op zijn minst wat er op de betreffende pagina te vinden is en waar precies naar gekeken dient te worden. Is de site in een andere taal dan Nederlands? Vermeld dit dan ook even."

Nu heb ik de zaak al afgezwakt door te melden dat de gegeven link wel wat oplevert (voor de lezer die de door Google gepresenteerde links kan interpreteren). Toch had ik liever gezien dat er een (kleine) omschrijving bij was geweest, conform wat ik zojuist hierboven heb vetgedrukt.

Verder: Laten we hier niet een hele boom over opzetten, want 99,x% van alle reacties van edmoor zijn inhoudelijk/terzake. :)

Tijs.
 
Ik schreef het alleen maar, omdat ik ook weleens iets schreef in die trant maar van een moderator te horen kreeg dat ik dit niet mocht doen. Dat ik geen moderator was/ben. Daar zit wat in, want anders gaat iedereen moderator spelen en ik denk niet dat dit de bedoeling is.
Vandaar dat ik het even melde. Laat dit over aan de moderators.
 
Ik ben nog steeds van mening dat ik in #8 niets tegen de regels gedaan heb.
Voor de rest ga ik mee met de laatste regel van femke in de post hier boven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan