Welke tablet

Status
Niet open voor verdere reacties.

groofy

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2012
Berichten
35
Wie kan mij helpen

ik ben op zoek naar een goeie tablet waarmee ik alleen op het internet wil en YouTube filmpjes wil bekijken.

games en andere soort apps boeien mij niet.

mijn budget is rond 300euro

alvast bedankt
 
Niet zo zeer een kwestie van handig, maar mogelijk meer een kwestie van "aan alles hangt een prijskaartje". Beeldscherm, processorsnelheid, opslag etc. etc.
 
aha dat bedoel je

niet kleiner dan 9inch en hij is echt alleen voor om mee te internetten en online filmpjes (YouTube etc.) te bekijken
dus ik weet niet of dat ook te maken heeft met je opslag anders is dat ook niet zo belangrijk.

de reden dat ik dit vraag ik vind me telefoonscherm te klein om dit ermee te doen:)
 
Eventueel heb ik hier nog een Ipad Air 2 WiFi van een jaartje oud ter overname ( incl. originele lederen Apple flip-cover van € 79 )..
Huidige iOS-versie: 10.3.3.
Ding is weinig gebruikt, schat hooguit 50 uur, geen beschadigingen en in absolute nieuwstaat. Gebruikt als leer-object om iOS te leren kennen, meer niet.
Misschien iets voor je..?
 
Eventueel heb ik hier nog een Ipad Air 2 WiFi van een jaartje oud ter overname ( incl. originele lederen Apple flip-cover van € 79 )..
Huidige iOS-versie: 10.3.3.
Ding is weinig gebruikt, schat hooguit 50 uur, geen beschadigingen en in absolute nieuwstaat. Gebruikt als leer-object om iOS te leren kennen, meer niet.
Misschien iets voor je..?

bedankt voor je aanbod maar ik heb liever een nieuwe:p
 
Misschien is mijn opmerking uit bericht 4 van toepassing? Er moet natuurlijk substantieel verschil zitten in een apparaat van € 230,-- en eentje van € 700,--. (meer dan een iets beter scherm en wat meer intern geheugen).
 
De Samsung Galaxy A10 heb ik gekocht voor Euro 199 bij Mediamarkt, in de aanbieding en bevalt prima. Denk ook aan het kwetsbare van een tablet dus koop slim en niet al te duur. Veel mensen zullen deze tablet hebben. De nieuwe versie van Android heb ik vorige maand binnengehaald en het werkt nog naar behoren. Lang leven van de batterij en bij mijn oude was de batterij ook nog in orde. De capaciteit loopt nauwelijks terug in de stand-by. Het "ingebouwde" toetsenbord heeft ook cursor toetsen.

Deze tablet heeft geen kompas meer maar is een hele verbetering ten opzichte van de oude Galaxy Tab. Het is glad en dun dus koop een plastic achterkant ervoor. Video afspelen is geen enkel probleem en het scherm is mooi breed en geeft prettig en scherp beeld. Het geluid is voldoende maar de oriëntatie is staand, voor video heb je dat dus in stereo aan de rechter of linker kant.
 
oke bedankt ga ik eens kijken bij de mediamarkt naar de Samsung Galaxy A10
 
Dat zou ik doen, want je weet, bij Mediamarkt is terugbrengen geen probleem als het niet helemaal goed lijkt of niet wat je ervan verwacht. Schrijf je jezelf in bij de Club dan krijg je het artikel binnen een paar dagen bezorgd en is de terugbreng termijn bovendien langer. Ik heb ook een keer vijf Euro gehad, voor mijn verjaardag dacht ik.

Omdat ze bij MediaMarkt geen grote keuze hebben in geheugenkaartjes en kleine artikelen daar wel eens erg duur zijn: ik heb deze hele snelle kaart er bij genomen. 64 Gb klasse 10 (Samsung) voor Euro 28,90. 100 Mb/sec. lezen en 60 Mb/sec schrijven. Zie link. Tot nog toe geen problemen ermee gehad.

https://www.dataio.nl/samsung-evo-plus-64gb-micro-sd-geheugenkaart-100mbs

Het scheelt je misschien weer opnieuw zoeken en vergelijken. Bij Dataio verzenden ze gratis als brievenbuspost en niet onbelangrijk: de zelfde dag. De kaartjes zitten in een heel sterke blister verpakking.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan