Wordpress website issue

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sara24

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2016
Berichten
10
Goedemorgen allen,

Ik zit met een vage probleem opgescheept en kan dit zelfstandig niet oplossen. Misschien heeft iemand hier een oplossing.
Op een van mijn Wordpress websites worden foto's vanzelf geminimaliseerd en verdwijnt dan van de pagina.
Na een refresh van de pagina is de beeldmateriaal weer aanwezig, maar verdwijnt weer na het inzoomen/uitzoomen van de pagina.

Zie website : http://bit.ly/2vV3Puz (voorbeeldpagina: internet/bellen/tv OF mobiel > sim only )

Waar zou dit aan kunnen liggen of wat gaat er mis?

Groet, Sara
 
a. Persoonlijk houd ik er niet van om bit.ly etc. verkorte links te moeten klikken, omdat ik dan geen idee heb waar ik dan naar toe wordt gestuurd (en ook niet vooraf kan checken op Google of de website in orde is etc.)
Daar heb ik bij de Helpmij moderatoren ook al om gevraagd een uitspraak te doen in een eerdere vraag van je.
b. Aansluitend op a: het gaat om (even niet-klikbaar gemaakt, 'X'-jes toegevoegd etc., want mogelijk is de website nog niet officieel online etc.): hXtXtXpXs://wXwXw.vXoXoXrXdXeXlXiXgXsXt.nXl
c. Ik heb de 2 pagina's geopend in Firefox (50.0.b) op PC en ik heb werkelijk geen idee wat je bedoelt met je vraag, want ik zie geen foto's op de 2 pagina's waar je het over hebt... Wel logo's van providers etc., maar die verdwijnen niet (ook niet na inzoomen/uitzoomen).

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de 2 pagina's geopend in Firefox (50.0.b) op PC en ik heb werkelijk geen idee wat je bedoeltmet je vraag, want ik zie geen foto's op de 2 pagina's waar je het over hebt... Wel logo's van providers etc., maar die verdwijnen niet (ook niet na inzoomen/uitzoomen).

Ik zie het ook niet.

(reclame?)
 
Bedankt voor jullie antwoorden.
Ik heb de website link bewust weggelaten i.v.m. reclame, wist niet dat dit wel kon. Ik zal voortaan met normale links reageren.
Hierbij voeg ik 2 foto's toe van voorbeelden tijdens bezoeken van de website pagina.
De provider logo's verdwijnen door in-en uitzoomen pagina en scrollen in de footer. Heel gek!

Beeld.1.png
beeld.2.png
 
Ik zie wel dat je website niet helemaal veilig is, zie browserlink:

DD12.jpg

Je bedoeld zeker in en uitzoomen via mobiel zeker? Op mijn desktop werkt het allemaal.
 
Lijkt me in eerste instantie een CSS issue, maar wat ik ook probeer de provider-logo's blijven bij mij (Firefox 54.0.1 (64-bits) op Windows 10) gewoon zichtbaar, ook als ik de ingebouwde Responsive Desgn view van Firefox gebruik. Het valt me wel op dat wanneer ik uitzoom de provider-logo's links zijn uitgelijnd, terwijl bijvoorbeeld de logo's van de verzekeraars op de homepage in het midden uitgelijnd blijven bij uitzoomen.

Verder duidt het gele driehoekje in de adresbalk waar femke98 op wijst op zgn. 'mixed content'; je website heeft wel een SSL-certificaat, maar een deel van de content op je website wordt niet over een beveiligde verbinding opgehaald. Zie hier voor wat hulp om dit op te lossen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan