web cam

Status
Niet open voor verdere reacties.

ramy

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2009
Berichten
48
Hallo beste mensen,

Kom eigenlijk heel zelden met een vraag aan jullie, maar heb nu echt eens een goede raad/tip nodig.
Sinds een paar weken heb ik problemen met mijn intrigeerte webcam.
Systeem windows 8.1, laptop Lenovo Z710.
De webcam werkt een keer wel, een keer niet, vaak werk deze niet, en dan plotseling gaat het weer voor een paar uurtjes, zonder dat ik iets eraan doe.
Heb Skype al opnieuw installeerd, ook voor het gebruik van de webcam toestemming gegeven, maar hij blijft raar doen.
Mijn laptop al bij 2 verschillende "technikers"??? (in dit land heb je geen echte pc technikers) gebracht, maar die kunnen het probleem ook niet oplossen.
Het lijkt wel of er een losse verbinding ergens zit.
Weet iemand nog raad, of liever een goede tip wat ik doen kan.
Wil eigenlijk geen lose webcam moeten kopen, niet voor de prijs, maar makkelijker als de webcam intrigeert is.
Bij voorbaad hartelijk dank voor jullie hulp.
Ramy
 
Ooit meegemaakt met een HP notebook, bezel eraf gehaald, camera zat met 2 pootjes in een houder, beetje contactspray erin, paar keer de camera eruit gehaald en erin gedaan en werkend.

Mocht het het probleem niet zitten, kabel volgen naar de aansluiting.
Helaas geen manier te zien om de bezel eraf te halen, vaak schroeven onder de rubber stootblokjes of geklikt, vaak met plat stukje kunststof los te klikken.
https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#tbm=vid&q=Lenovo+Z710
 
Bedankt voor het antwoord, weet niet hoe ik het doen moet, maar laat het wel een techniker nakijken.
Ga zelf niet zitten prutsen eraan, heb ook steeds het gevoel dat het een los zittend contact is, net als een lamp die aan het flikkeren is.
 
In de tussentijd mijn webcam kunnen laten repareren, was inderdaad wat Lange Pier als tip gegeven had, een contact probleem.
Nog bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan