Nieuwe PC kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Justinkramer1994

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2012
Berichten
20
Hallootjes,

Mijn Medion Akoya begint na 5 jaar kuren te vertonen. Mijn scherm gaat tijdens het gamen vaak op zwart en dan moet ik hem geforceerd afsluiten.
Ik vermoed dat het de koeler is, de temperatuur gaat tijdens het gamen vaak naar een behoorlijk niveau. Zonder iets te runnen hangt die rond de 45 graden. Met een licht spel gaat die al naar 60, maar een iets zwaarder spel zorgt ervoor dat die rond de 80 gaat en uitvalt. Hij is moeilijk uit elkaar te halen. Alleen een klein panel aan de achterkant kan eruit worden geschroefd.

Specs voor zover ik weet:
Intel core i5 3350p
Geforce gtx 650
4 GB RAM


Nu zoek ik dus alvast een nieuwe pc, aangezien deze waarschijnlijk toch wel aan vervanging toe is. M'n Medion was volgens mij 600 euro toen ik m kocht. Nu zoek ik naar iets vergelijkbaars.
Ik heb geen ervaring met het zelf in elkaar zetten van PC's. Ik speel niet erg zware spellen. Zwaarste zal league of legends zijn. Ik zoek iets rond de 600-750 euro
 
CPU kan best nog een poosje mee, zou beginnen om er een aftersale CPU koeler op te zetten, de airflow te verbeteren en een 8Gb dual-channel setje naast een snellere videokaart erin plaatsen.
Opstarten opschonen, alleen voor de drivers en anti-virus laten staan, de rest kun je zelf in Windows starten als het nodig is.

Zet tevens eens de weblink van Speccy hier, zie m'n sig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan