Websites laden niet,of onvolledig.

Status
Niet open voor verdere reacties.

maria1955

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2011
Berichten
9
Hallo. Wie kan mij helpen. Sinds kort kan ik geen website meer openen of ze laden onvolledig. Ook mijn hotmail kan ik niet meer gebruiken. Linksboven blijft het blauwe rondje maar draaien. Ik open via Firefox en kom dan op de Google startpagina , ga naar een website en daar blijft hij zoeken en steken op een onvolledige pagina.. Geschiedenis en cookies gewist,schijfopruiming en defragmenteren heb ik al gedaan.Alvast bedankt !
 
Laatst bewerkt:
Dankjewel voor je reactie. Ik ga het morgen proberen. Ik laat het weten of het gelukt is. Groet
 
Hallo Tijs

Vanmorgen deed ik mijn laptop aan en na ongeveer 5 minuten ging hij spontaan uit. Ik heb hem weer opnieuw opgestart en tot mijn grote verbazing is het probleem opgelost . Voor mij een groot raadsel. Ik heb wel een paar dagen geleden een nieuwe modem gekregen,maar kan me niet voorstellen dat dit het probleem is geweest,dan was dat meteen al opgelost lijkt mij. Het enige probleem wat nog speelt,is dat de pagina's wel helemaal laden,maar het blauwe rondje wat langer blijft draaien. Maar dat is misschien de traagheid van de computer. Is het misschien toch nog verstandig om alle plugins te verwijderen wat jij voorstelde of is het beter om nu niets te doen.
Gr.
Maria
 
Ik zou het erbij laten, dus niets doen.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan