Vreemd teken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil alleen een mailtje van jou ontvangen op mijn mailadres (zie vorig bericht voor mijn adres) meer niet.

IK ga jou dan via 2 verschillende mailcliënts antwoorden en dan ben ik benieuwd of je in beide gevallen het fotootje kunt zien.

[edit] Ok, ik heb je mail inmiddels ontvangen. Goede provider heb jij trouwens ;) :D (ik ben lid van dezelfde 'club')

Ik heb je inmiddels op 2 verschillende manieren beantwoord. Ik ben benieuwd of je de foto van "mij" in beide mailtjes kunt zien. [end edit]
 
Laatst bewerkt:
Laten we hier in het forum maar verdergaan anders wordt het een privéonderonsje van ons en da's niet de bedoeling van de Helpmij. Ik wilde alleen voor mijzelf even vaststellen aan welke kant van de 'lijn' het probleem zit : aan jouw kant of aan die van de kennis.

Voor degenen die meelezen / meedenken :

TS heeft 2 mailtjes van mij ontvangen, vanzelfsprekend met daarin foto's in het tekstveld en in beide mailtjes was de foto voor TS zichtbaar.

Nu terug naar de oorzaak : idd. ik vermoed dat het aan de machine / mailfunctie / soort foto's van jouw kennis ligt, maar............

Ik heb Windows mail linksom en rechtsom bekeken en ik kan geen ENKELE instellingen vinden die van invloed zou kunnen zijn op het versturen van foto's, m.a.w. als die kennis de foto's zelf WEL kan zien voordat de mail verstuurd wordt dan schiet mij maar even lek.

Daarom is het handig als je aan die kennis vraagt waarvandaan die foto's komen : vanaf de hdd van die kennnis of vanaf een andere locatie EN of die kennis de foto's zelf WEL op het scherm ziet binnen Windows mail alvorens deze te versturen EN HOE die kennis de foto's in het tekstscherm plaatst : rechtermuisknop plakken....?

Doe anders met die kennis ook even een test : stuur het mailtje met de foto die je mij stuurde ook naar die kennis en vraag of de foto daar zichtbaar is. Nog belangrijker, laat die kennis jou dat mailtje beantwoorden en kijk of jij je eigen foto weer ziet als je antwoord krijgt. Zo ja, dan verstuurt die kennis op een verkeerde manier de foto's. Bijv. door in de Windows verkenner te kiezen voor het knippen en plakken van een jpg. Dát gaat dus niet werken.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga proberen het haar aan het verstand te brengen. Ik laat je de uitslag weten.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Groet,
Martin
 
Het ging dus om foto's van internet.
Voor mij is het opgelost.
Bedankt.
Groet,
Martin
 
Ik ben toch wel benieuwd hoe degene precies die foto's in / bij de mail kreeg, of anders gezegd : welke handelingen met de muis werden verricht om de foto te 'pakken'?
 
Ik heb nog even bij haar nagevraagd. Een kennis, die verstand heeft van software heeft haar verteld dat het bestandstype van de afbeelding die zij wilde versturen niet ondersteund wordt door haar mailprogramma. Verder weet ik het ook niet.
Groet,
Martin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan