Hoe orden ik mijn mail overal in dezelfde mappen

Status
Niet open voor verdere reacties.

plien1990

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2008
Berichten
70
Goedemiddag,

Hoe orden in mijn mail overal het zelfde?
Ik heb verschillende adressen..
Ik werk veel vanaf tablet/telefoon ( beide apple)

Nu zou het heel wenselijk zijn dat als ik online inlog, mappen maak, en dat deze ook op mijn telefoon en tablet zichtbaar zijn. Daarnaast ook in thunderbird..
Dit kan volgens mij wel, want ik heb het ooit eerder gehad.. maar nu al jaren niet meer en het lijkt me wel heel handig.

Liefst ook dat als ik dan wel mijn laptop op start, ik alles wat gelezen is elders, ook als gelezen is gemarkeerd op mijn laptop. En ook in de juiste mappen staat ( dat heb ik dan al op tablet of telefoon gedaan.. )

Wie kan me hier bij helpen. Ik gun met niet meer zoektijd dan ik al gedaan heb.

Groeten
Plien
 
Wacht af wat anderen er over zeggen, maar naar mijn mening kan dat alleen met Microsoft Exchange mail accounts (bijv. Office365 mailaccounts), niet met IMAP en POP3 mail accounts.

Tijs.
 
ik vermoed dat ik het al een heel eind voor elkaar heb inmiddels, met IMAP ( toch wel.. )
Ben alleen niet bij mn laptop nu dus dat moet ik nu nog proberen.. als die het ook nog zou dien.. of zou het helpend zijn als ik dan bijv. de outlook mailbox app op mn laptop gebruik ipv thunderbird?
 
Het mailprogramma mag niet echt uitmaken bij IMAP.

Tijs.
 
IMAP zou moeten kunnen. Mail blijft op de server en mappen worden keurige gesynchroniseerd. Wat je mist is een gedeelde agenda en dan moeten we inderdaad over naar Exchange/Notes/GroupWise
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan