Windows 10 doet vervelend

Status
Niet open voor verdere reacties.

redcap1

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2012
Berichten
196
Ik gebruik Windows 10. Met Google Chrome. Nooit probleem gehad. Nu echter wel. Als ik apps op monitor van pc intoets gebeurt er niets. Ik heb de pc al gescand op virissen en malwere. Alles goed.
Chrome al laten vervallen en weer geinstalleerd maar zelfde resultaat. Heb het idee dat er geen verbinding met internet is. Ik typ dit bericht trouwens op mijn ipad.
Heb nu IE gebruikt. Kom direct in MSN programma, kan je dat ook wiijzigen?
 
a. Graag uitleg over: "Als ik apps op monitor van pc intoets gebeurt er niets." Wat bedoel je daarmee?
b. En start Google Chrome helemaal niet op dit moment? En hoe probeer je die dan te starten?

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Zoals ik schreef. Er verschijnt boven in een zwartvierkant hoofdje met daarachter het woord Naamloos
Regel er onder de www. Van het adres bv www.haarlemsdagblad.nl.
Dit doe ik allemaal als ik op Google Chrome afbeelding druk.
 
Hopelijk kunnen anderen er wat mee, ik niet in ieder geval.

Tijs.
 
Beste redcap1,

Ik heb je vraag verzet naar de Windows 10 sectie, hij stond namelijk in de Windows Server 2011 sectie.

Succes met je vraag :)
 
:confused: Je hebt het idee dat je geen internet hebt zeg je. Daar ligt het niet aan denk ik, dus probeer een andere browser. "Vreemd"!. Heb je een voorbeeld?
 
@manamana: Mix je niet deze vraag met een andere? Er staat nergens (niet in de titel van de vraag en ook niet in de postings van redcap1) dat hij geen internet heeft.
Wél vind ik de vraag vaag omschreven en zelfs na gevraagde verduidelijking snap/zie ik nog steeds niet wat nu precies aan de hand is. Vandaar mijn reactie in posting #4: "Hopelijk kunnen anderen er wat mee, ik niet in ieder geval."

Tijs.
 
Dan heb ik dit gelezen bij bericht van de vraagsteller in #1.

Heb het idee dat er geen verbinding met internet is......
 
@manamana: Zoals gezegd: Alles is nogal vaag omschreven door de vragensteller. Hij schrijft in posting #1 echter ook: "Heb nu IE gebruikt. Kom direct in MSN programma, kan je dat ook wiijzigen? "
Oftewel: Er is gewoon Internet (want Internet Explorer werkt gewoon), alleen in Google Chrome loopt de vragensteller tegen problemen aan (al zie/snap/begrijp ik nog steeds niet welke precies).

@redcap1: M.b.t. "Heb nu IE gebruikt. Kom direct in MSN programma, kan je dat ook wiijzigen? "
Dat kan in inetcpl.cpl en daar dan in tabblad Algemeen de startpagina aanpassen, bijv. naar https://www.google.nl

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt allemaal voor de hulp.
Heb gelukkig ook een handige zwager.
Chrome hebben we er af gehaald en zijn overgegaan op IExplorer.
Alles werkt nu naar tevredenheid.
En nee, ik heb geen touchscreen monitor.
 
Ah, oke netjes, maar Chrome is overigens ook een prima browser. :);)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan