Tabjes in Internet Explorer vallen na een aantal uren in slaap?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ingmar

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2001
Berichten
925
Ik heb al een paar maanden problemen met IE 11 (onder Win7). Als ik 's morgens deze browser open (een aantal tabjes met evenzovele sites), dan is meestal na een aantal (4 à 8) uren zo'n tabje onbruikbaar, d.w.z. paginaverversing lukt niet meer en ik kan de site ook niet vervangen door een andere door het intypen van een andere url (eindeloos zoeken naar doel, zonder resultaat). Meestal kan ik 's middags / 's avonds wel nieuwe tabs/sites openen, maar die van 's morgens zijn onbruikbaar. Soms gooi ik dan de hele browser maar dicht en open al die sites opnieuw, maar het is wel irritant.
PS
Ik gebruik deze computer (met Win7 / IE11) sinds 2012, maar dit probleem deed zich pas voor nadat ik alles had geherinstalleerd (incl. Windows zelf). Kan het te maken hebben met de grotere harde schijf die ik nu gebruik?
PS2
Met de andere browsers (die ik ook 's morgens al opstart) heb ik geen problemen: Opera, Firefox en Google Chrome.

Alvast bedankt voor je antwoord!
I.
 
Heb je alle updates van Windows binnen?

Zo ja, klik dan eens rechtsboven op het randwieltje, kies voor internetopties, dan voor geavanceerd en tot slot onderin de 2 keuzemogelijkheden : instellen / herstellen.
 
Laatst bewerkt:
Dag gast0225,

Bedankt voor je reactie.
Ja, ik installeer altijd trouw alle Windows updates.
Het herstellen van de instellingen heeft helaas geen effect. Heb je (of heeft iemand anders) misschien nog een andere suggestie? Of maar gewoon IE deïnstalleren en opnieuw installeren?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan