Knop Instellingen werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gillian

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 dec 2000
Berichten
1.213
Ik probeerde vandaag via Start de knop Instellingen te gebruiken. Die werkte dus niet meer. ben gaan zoeken maar heb geen oplossing kunnen vinden.
Dus de vraag hier maar gepost. met de vraag of iemand de oplossing heeft voor dit probleem.
Gebruik Win10 Home 64Bits
 
Even de machine opnieuw opstarten en dan nog eens proberen lost niets op?

Als dat het probleem niet oplost : gelet op jouw vraagstelling komt dan bij mij als eerste naar boven :
welke gebeurtenis is eraan voorafgegaan? Daarmee bedoel ik :
- is er aan Windows 10 'gesleuteld', maakt niet uit wat / waar hoe?
- is er een nieuw programma geïnstalleerd?
- zijn er updates voor Windows of andere programma's binnengekomen en geïnstalleerd
- een eventuele andere 'gebeurtenis'.

Imho is de 'grap' bij dit soort problemen dat ze misschien wel in 99% van de gevallen nooit 'zomaar' ontstaan, er is altijd 'iets' aan voorafgegaan.
 
Hy Bedankt voor de respons
ik heb geen Programma`s geinstaleerd Updats komen automatisch binnen en opnieuw opstarten lost het ook niet op.
Oja heb vanmorgen de PS Schoon geblazen maar daar zal het wel niet aan liggen
 
Laatst bewerkt:
Kun je het configuratiescherm wel bereiken via start? (zit in vervolglijst van "systeem")
 
Dan maar even de controle

sfc /scannow

doen. Open als Administrator een opdrachtprompt en type bovenstaande vetgedrukte en Enter. (Denk om de spatie achter sfc !)
Deze controle kan een minuut of twintig duren. Laat even weten wat Windows je aan het einde meldt.
 
Dit heb ik al een keer geprobeerd niks gevonden
 
Misschien domme vraag van mij, maar waarom vermeld je dat dan niet in je startvraag? Scheelt mij (ons : zij die jou willen helpen) suggesties aandragen.

Klik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan