AVG Softwareupdate Juli 2017 => Problemen Outlook 365

Status
Niet open voor verdere reacties.

Genkenaar

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2016
Berichten
22
Beste computervrienden,
Sinds de software upgrade van AVG Internetsecurity 2016 naar die van AVG Internetsecurity 2017, automatisch gebeurd begin juli 2017 (meerjarig abonnement) werkt mijn Outlook 365 niet meer. Hij haalt geen mails meer binnen. Hij geeft steeds de volgende foutmelding:

"Taak xxxx - Ontvangen ... rapporteert fout (0x800CCC0F). De verbinding met de server is onderbroken. Als het probleem blijft bestaan, neemt u contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP). De reactie van de server was: -ERR Cannot connect de POP server 2a02:1800:100:3::1 (2a02:1800:100:3::1:110), connect error 10060"

Als ik AVG Internetsecurity neem en ik schakel de onderdelen allemaal uit dan werkt Outlook 365 ineens perfect. Verzend alle mails en haalt ALLE mails ook binnen.
Is er iemand die hier een oplossing voor weet zodat AVG Internetsecurity kan op blijven staan en zijn werk naar behoren kan doen en ik mijn mails ook binnen kan krijgen?
Alvast iedereen bedankt om mee te denken en een super dank aan hij die mij de gouden tip kan leveren.
Vriendelijke groeten,
Genkenaar in hart en nieren.
 
is er geen optie om je AVG de emails niet meer te laten scannen? kun je die emailscanning niet afzetten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan