firefox of windows?

Status
Niet open voor verdere reacties.

paugie

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2003
Berichten
48
Probleem dat Firefox vastloopt trad bij mij het eerst op toen ik een bestand moest uploaden bij een ingevuld formulier. Op het moment dat de pop-up voor het zoeken naar het te uploaden bestand verschijnt slaat alles vast en komt bovenin de mededeling "firefox reageert niet meer". Meerdere male geprobeerd, maar alleen een ctr.alt.del reset slaagt er in Firefox te stoppen.
Met verder zoeken naar een eventuele oorzaak merk ik ook het volgende : als ik iets simpels doe met "Kladblok" of "Wordpad" dus een paar letters intikken en dan proberen als document te bewaren dan krijg ik bij de pop-up voor "save" al een mededeling dat er een probleem is en er naar een oplossing wordt gezocht. Die vinden ze niet en dan wordt de applicatie afgesloten.
Dus ik kan ook niks meer saven

Ik heb windows 10

Wat is er stuk gegaan ? en hoe repareer ik het ?
 
Laatst bewerkt:
Begin maar met de integriteitscontrole van Windows. Open als administrator een Prompt en type daar in (of kopieer onderstaande regel) :

sfc /scannow

en druk op Enter. (Denk aan de spatie na de c van sfc !) Na een minuut 0f 10 tot 20 meldt Windows je de resultaten.
Wat 'vertelt' Windows je ?
 
Je gaat me iets te snel

hoe maak/open ik als admin in Windows10 een prompt?

ik heb geprobeerd via het zoeken naar de prompt en dan krijg ik een window (soort DOS, zwart) met daarin mijn C:\users\paul en dan denk ik dat ik de admin ben(ben ik ook) maar daar wil die prompt niet op reageren. Die roept dan
"You must be an administrator running a console session to use the sfc utility "

dus ze kennen mij niet

hoe nu ?
 
Klik 1x op het Windows logo links onder en typ

cmd

klik vervolgens rechts op het woord opdrachtprompt en kies voor 'als administrator uitvoeren'.
 
Ha bedankt, ben dus al iets verder , maar nog niet ver genoeg
Ik klik op Windows, cmd ,dan rechts klik en ik kies inderdaad dan "als administrator uitvoeren", maar dan krijg ik eventjes het draaiende cirkeltje van de wacht stand, en daarna gebeurt er verder niks
 
Tja, dan heb je een echt probleem. Windos herstel is denk ik een goede optie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan