Kan account niet verwijderen bij Windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

conpax

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Berichten
66
Ik krijg, als ik mijn laptop op start, 2 gebruikers in beeld. Ik kan er bij maar 1 inloggen. Die andere wil ik verwijderen maar dat lukt niet. Kan in Windows 10 ook nergens die betreffende gebruiker terug vinden. Alleen bij het aanmeldscherm waar je je wachtwoord moet ingeven.

Iemand een suggestie hoe ik die gebruiker alsnog kan verwijderen??
 
Hallo, Probeer eens.

Een gebruikersaccount verwijderen. Wanneer je een gebruikersaccount niet meer gebruikt is het verstandig deze te verwijderen omdat hier extra opslagruimte mee wordt vrijgemaakt. In Windows 10 kan je een gebruikersaccount op twee locaties verwijderen (en wijzigen). Namelijk via Instellingen en via het Configuratiescherm. Wanneer je het account via Instellingen wilt verwijderen ga je naar Instellingen, Accounts, Gezin en andere personen. Vervolgens klik je op het account dat je wilt verwijderen en selecteert Verwijderen. Wanneer je het account via het Configuratiescherm wilt verwijderen ga je naar Configuratiescherm, Gebruikersaccounts, Een ander account beheren. Hier selecteer je vervolgens Verwijderen en volg je de stappen.

LET OP! gebruikersaccounts kun je alleen verwijderen wanneer je account administrator rechten heeft. Wanneer je een ander administrator account wilt verwijderen heb je een eigen account ook administrator rechten nodig.
 
Ja, onderstaand had ik al op internet gevonden, maar het probleem is dat ik m op beide manieren niet zie. Alleen maar als ik een wachtwoord moet ingeven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan