• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

zoekformulier

Status
Niet open voor verdere reacties.

blackshadow1960

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2017
Berichten
17
Beste,

In het bijgevoegd exelbestand, zou ik in het tabblad overzichtkostprijs graag een zoekformulier willen invoegen, zodat ik niet het hele tabblad hoef af te scrollen. Er komen namelijk zo'n 2000 artikelen in op code. Zou dan ook graag iets willen waar ik de code kan in typen en het dan tevoorschijn komt. Wie kan/wil me hier mee helpen kom er zelf niet uit. :confused:

Groet René

P.S. werk met office 2016
 

Bijlagen

  • Kostenberekening Pleatfilters.xlsx
    19,6 KB · Weergaven: 26
Mij lijkt deze opzet compleet verkeerd. Bij de eerste de beste sortering klopt er niets meer van. In de tab 'Overzicht kostprijs' hoort de artikellijst te staan en geen verwijzing naar andere tabjes.

Als je op 1 van de filterknoppen klikt krijg je een zoekvenster waarmee je zeer snel kan filteren.
 
Heb het zo gemaakt omdat de inkoop prijzen nog al fluctueren, ik kan nu de materiaalprijzen aanpassen en automatisch past hij dan de kostprijs per artikel aan en hoef dus niet alle artikelen bij langs om aan te passen
 
Dat kan vrij eenvoudig met een textbox en een textbox change event macro
Het werkt op de autofilter functionaliteit van de tabel.

zie bijlage.
 

Bijlagen

  • Kopie van Kostenberekening Pleatfilters-1.xlsm
    30,6 KB · Weergaven: 74
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan