Problemen Skylanders Giants

Status
Niet open voor verdere reacties.

LittleMonster

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2017
Berichten
12
Hey,

Ik zat laatst wat op te ruimen toen ik mijn oude skylanders lag liggen. Ik werd direct enthousiast om het weer eens te spelen, ik vond het altijd fantastisch!
Ik pakte alle poppetjes en mijn portal, sluit de portal aan en start de wii op. Maar zodra ik het spel Skylanders Giants wil spelen zegt hij dat de portal of power niet verbonden is, terwijl hij duidelijk verbonden is met een USB kabel en licht geeft. Het rare is dat de portal wel helemaal goed werkt op de voorloper Skylanders Spyro's avontuur, maar dan kan ik de helft van de poppetjes niet gebruiken. Een jaar geleden werkte het nog goed, maar sindsdien heb ik het niet meer aangeraakt.

Nog een beetje background info:
-De Wii is ergens tussen de 10 en 14 jaar oud.
-De Portal of Power is een speciale 3ds versie. Hij is kleiner en ik weet vrij zeker dat hij met een usb kabel verbonden moet worden met de wii.
-De portal is dus verbonden met de wii via een USB kabel.
-De portal geeft sowieso licht als hij aangesloten staat op de wii, boeit niet of het spel hem kan vinden of niet. De enige uitzondering is wanneer ik de portal aansluit wanneer het spel al aan staat.
-Ik heb al geprobeerd op bepaalde momenten tijdens het opstarten van de wii hem aan te sluiten om te kijken of het verschil maakt. Doet het volgens mij niet, tenminste niet bij het spel waar het wel werkt.
-De wii is omgebouwd waardoor ik via een "configurable USB loader" meer dan 300 games kan starten waaronder deze. Op de doos waar het geheugen ofzo met alle games staat staan de 2 letters: "WD" ik weet niet welk merk het is.

Dat is het wel zo'n beetje...

Alvast bedankt,
Jarno
 
Hoi,

Hier heb je wat info: https://www.skylanders.com/content/...kylanders_Giants_Online_Manuals_wii_DU_v2.pdf

In de snelstartgids die bij het spel zit staat nog mee info over het aansluiten. Heb je de snelstartgids niet mee kun je daar op Googelen.

Maar weet niet of het eerder gewerkt heeft. Anders vermoed ik dat de ombouw softwarematig problemen geeft

Ik heb die gids al bekeken, hielp helaas niets. De snelstartgids heb ik niet en na een goede 20 minuten zoeken heb ik hem ook online niet kunnen vinden. Het heeft altijd al gewerkt ook toen hij al omgebouwd was dus dat zal het probleem waarschijnlijk niet veroorzaken, ook aangezien de voorlopende skylanders game het wel doet met de omgebouwde versie nu.
 
Ik heb nog eens wat online zitten rondzoeken voor oplossingen, maar tot nu toe heb ik niets kunnen vinden en is de vraag nogsteeds niet opgelost
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan