Streaming kodi helemaal niet meer beschikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robin Hood

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2002
Berichten
677
Hoi beste helper,

Ik stream al enige maanden met streamkastje Kodi, addon Exodus. Blijkt dat sinds eergisteren geen stream meer beschikbaar is, welk film of serie ik ook wil kijken. Zelfs de series die steeds gewoon goed te streamen waren.

Ik heb begrepen dat exodus niet meer ondersteund wordt, dus heb de addon Elyisium gisteren geinstalleerd, maar weer geen streaming.

Kan het zijn dat er ergens iets niet meer goed ingesteld is, waardoor de streaming via geen een addon meer gaat lopen?

Groetjes,:confused:
 
Hoi edmoor, djw voor de snelle reactie.

Dus geen instelling die goed staat? Van de ene dag op de andere geen streaming, ongeacht welke serie ik ook kies?
Ik heb de info gelezen die je tipte. Ik weet dat er payservers bestaan die streaming garanderen zoals realdebrid. Op dit moment betaal ik al voor een payserver voor download via newsgroepen via pc.
Ik wil eerst dat de streaming blijft werken, voor ik hier mee stop.

Ben niet beroerd om te betalen, maar als het gratis kan heeft dat nu mijn voorkeur (zeker nu ik nog betaal voor payserver newsgroepen).
Ik lees net dat addon Convenant op dit moment aangeprezen wordt, misschien dat dit nog een poging waard is.

Mocht je nog ideeen hebben, hoor ik het graag,

:d
 
Verdere tips heb ik niet omdat ik het zelf niet gebruik. Ik wilde je alleen even op dat draadje wijzen. Dat je tracht om gratis streaming (weer) aan de praat te krijgen begrijp ik best. Ik ben ook een Hollander ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan