Hopelijk de goede plek om een vreemd probleem met geluid aan te kaarten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lewi

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2017
Berichten
33
Goedezondagmiddag :)

Ik ben wederom stomverbaasd, stond met muziek op mijn groentenoogst te verwerken toen opeens mijn geluid langzaam weg viel, ik heb er niets in veranderd, staat al maanden zoals ik het wil, op een hard of zacht zetten na dan en net gebeurde dit opeens.... :shocked:

Mijn machine ASUS ZEN ZN240IC series aio, Windows 10, aangekoppelde hifiset van Harman Kardon.... heeft constant feilloos gewerkt....

Hifi werkt gewoon, kabels zitten allemaal goed, niks veranderd, kan via de volumeknop op mijn machine het geluid "omhoog schuiven" om met lede ogen aan te zien dat het net zo snel weer "omlaag schuift" tot 0 uit zichzelf :eek:

Iemand een idee?

Aanvulling....net de trouble shooter er op losgelaten, die vertelde me dat het probleem opgelost zou zijn en ja hoor, speakers naar 52%, daarna weer mijn hifi aangesloten en hoppa.....geluid liep weer automatisch naar 0....:confused:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo, paar maanden oud ? Maak gebruik van je garantie.

http://www.harmankardon.nl/terms-of-use.html

Links onder op die pagina is de klantenservice. Probeer het.

of bel:
+31 858880823

09:00 - 18:00 Maandag - Vrijdag
13:00 - 18:00 Zaterdag - Zondag
 
Laatst bewerkt:
Computer is paar maanden oud! HK reeds over de tegenwoordig gebruikelijke 3 jaar heen en dus geen optie en is ook het probleem niet, de set werkt goed. Dit zit ergens in mijn pc, daar ben ik van overtuigd. Ik zal zo eens een andere poort zoeken om mijn draadloze keyboard en muis aan te sluiten, wie weet ? Ik probeer het.
Kwam er achter dat tevens in scrollmenu's de boel gaat "lopen" zodra ik mijn muis er op zet, zonder dat ik klik, hetgeen ons op het idee bracht om muis en keyboard te checken.
Ik kom erop terug....
 
Goedemorgen daar!

Andere poort genomen en de boel werk weer zoals het hoort. Dit valt onder de noemer "vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan"! En dus kan de draad dicht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan