geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berendbotje

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Berichten
451
Mijn monitor met ingebouwde boxen (Benq ) is aangesloten via een vga kabel met de pc. Maar ik krijg er geen geluid uit. Doe ik iets verkeerd..??? Nu kun je wel zeggen van,sluit een HDMI kabel aan,maar als ik dat doe dan zijn ineens alle iconen van mijn bureaublad af en zie ik de muis ook niet meer.Dus wat is wijsheid ??? Ik heb een windows 10
 
Er zal naast VGA ook een audio kabel aangesloten moeten worden.
Hoe en wat is met geleverde informatie niet te zeggen.
 
Beeld en geluid digitaal doorgeven.
Wel even resolutie van beeld goed.zetten. :)
 
Als ik de HDMI kabel aansluit en de monitor op HDMI zet ben ik ineens alle iconen kwijt en ook de muis.Dus ik kan de resolutie ook niet veranderen. Ik heb ook geprobeerd om een audiokabel aan te sluiten,Achter in de pc de groene stekker gedaan van het geluid en ook in de monitor de groene stekker,dan zou je toch zeggen dat er geluid uit moet komen ,maar niks. Vervolgens heb ik deze zelfde audiokabel( groene stekker ) in de pc gedaan en in de 2 boxen systeem en toen deed hij het wel.Maar goed ik ga hier ook wel accoord mee,maar mijn vraag blijft dus...HOE KRIJG IK GELUID OP MIJN MONITOR..!!!!
 
ja,je hebt gelijk.Hij stond op het geluid van de hoofd telefoon afgesteld. Hoe dom kun je zijn...Heel erg bedankt hiervoor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan