Scanmenu Epson perfection V500 verschijnt niet meer (na Creators Update W10)

Status
Niet open voor verdere reacties.

ltk

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Berichten
719
Het zou aan de laatste W10 Creators update kunnen liggen: Ik kan met mijn Epson perfection scanner V500 Photo niet meer in het originele scanmenu komen. Het gebruikelijke icoontje dat na inschakeling van de scanner op de taakbalk verschijnt, is er niet meer. Er is wel gewoon contact maar ik kan (voor zover ik zie) alleen nog scannen via het simpele standaard Windows basis-scanmenu. Daar heb ik bij lange na niet genoeg aan...
In apparaatbeheer krijg ik te zien : "het apparaat werkt correct" "De stuurprogramma's zijn bijgewerkt" maar tegelijkertijd ook "Dit apparaat moet nog verder geïnstalleerd worden". Wat ik onder dat laatste moet verstaan weet ik niet, en ook niet hoe en waar dat dan zou moeten.
 
Dank, maar het was toch minder ernstig dan ik dacht. De snelkoppeling naar het scanmenu die normaal op de taakbalk stond was na de update helemaal van het bureaublad verdwenen, maar ik had er nog eentje opgeslagen in een map met koppelingen naar de meeste programma's die ik ooit zelf installeerde..Daarvandaan weer vastgemaakt aan de taakbalk. Mbt de mededeling in apparaatbeheer (tabje gebeurtenissen) dat het apparaat verder geïnstalleerd moest worden had ik even niet goed gekeken. Ik had het stuurprogramma laten bijwerken en toen kwam "is geïnstalleerd". Alles werkt nu verder normaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan