KeePass2 synchroniseren in windows en android

Status
Niet open voor verdere reacties.

franciscusc

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2007
Berichten
91
Ik heb Keepass2 geinstalleerd op m'n pc en op m'n laptop (windows10). Vervolgens in Google Drive gezet zodat ik op beide apparaten steeds de bijgewerkte kluis heb. Nu wil ik ook op m'n Samsung smartphone toegang hebben tot de Keepasskluis. ik heb de App. KeePassDroid geinstalleerd. Open je deze via Google Drive of via de App dan zie je de verschillende onderdelen in de kluis. "Homebanking" klik je hier op dan verschijnen de betreffende banken (die heb ik destijds handmatig stuk voor stuk ingevoerd)en kan je het wachtwoord laten tonen. Klik je op "General" > WWAlgemeen dan zit daar verder geen bestand in dat kan worden geopend (op de pc zit in Keepass "WWAlgemeen" een bestand opgeslagen met de betreffende wachtwoorden die je dan kan openen).
Vervolgens KeePass2Android op de smartphone geinstalleerd. Openen>Homebanking>daar staan dan de betreffende banken met wachtwoord. Klik je op "General">WWAlgemeen>dan zie je bij Bijlagen het betreffende documentje staan "naam.ods" maar klik je daarop dan verschijnt de tekst "opslaan in cache en openen">klik>"Het bestand kan niet worden geopend. Sla het bestand op het apparaat op en open het bestand vervolgens">klik OK dan kom je in de App Excel waar een paar documentjes staan maar niet het gezochte.
Wie weet hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan