Bestand(en) bijvoegen in word document

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rene720912188

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2016
Berichten
9
Hallo,

Ik ben benieuwd of het mogelijk is of er in een Word document een invoegtoepassing gemaakt kan worden om bijvoorbeeld een foto mee te sturen met het document.
Hiermee bedoel ik niet dat ik een foto kan invoegen, dus letterlijk plakken in het document, maar dat het als bijlage er bij ge-upload kan worden.

Op mijn werk hebben we namelijk een document om bepaalde situaties aan te geven, maar het zou handig zijn om dit met voorbeelden (foto's) extra te laten zien.

Is dit mogelijk in Word of moet ik daarvoor een ander office programma gebruiken?

Graag lees ik jullie reactie, alvast hartelijk dank daarvoor.

Groeten
René
 
Ga naar tablad "Invoegen" en klik vervolgens op object. Hier klik je op tabblad "Bestand gebruiken" en kan je via bladeren het gewenste bestand invoegen.

Als pictogram weergeven niet vergeten aan te vinken.
 
Laatst bewerkt:
Bij Word 2007 zie in onder Invoegen geen 'object' staan. Hoe werkt dat dan in Word 2007?
 
Zou bijna helemaal rechts op de tab moeten staan
 
Gevonden. Staat in het vak 'Tekst' rechtsonder (klein vakje). Bedankt.
Ik begrijp het doel nog niet zo goed. Als ik het bestand van de afbeelding daar plaats en pictogram aanklik krijg ik daar een e van IE te staan dus geen klein pictogram. Stuur ik dat op via mail wijzigt de grootte niet en is het bestand ongeveer de grootte van het aantal kB van de afbeelding. Is dan het voordeel dat de afbeelding in het Word-document verpakt zit?
 
Laatst bewerkt:
Fijn zo'n lint... :evil:....
 
Die functie kun je aan het lint toevoegen > Alle opdrachten > Object invoegen...
 
Die mag je even uitleggen....
Over het algemeen moet je, zeker in Excel, veel meer handelingen uitvoeren om een vergelijkbaar resultaat te krijgen.
Neem de grafiek wizard in Excel 2003 uit het menu, daarmee loop je langs alles en heb je een vrijwel compleet resultaat aan het eind.
In latere versies heb je binnen 1 seconden wel de grafiek staan maar vervolgens moet je van alles aanklikken om de assen teksten etc te verkrijgen...
Ik werk er wel mee (Office 2016) maar ik vind Office 2003 nog steeds een verademing....
Op het werk bleken veel macros waar wij veel tijd ingestoken hadden niet eens bij een upgrade ondersteund te worden... een ramp bij Office 2007, 2010, alleen 2016 lijkt een stuk beter te zijn. Dus er is nog hoop.... :D
Heb net de O-2016 via de HUP regeling erop gezet. Ben benieuwd.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan