Printer error

Status
Niet open voor verdere reacties.

martinmack

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2008
Berichten
162
Ik krijg steeds deze error als ik de USB van mijn printer in mijn laptop doe, maar als ik de software opnieuw wil installeren dan zegt hij dat de software al geinstalleerd is.....

Wie kan mij helpen?
printer 1.jpg
 
Merk printer ?

gezocht in windows10 op alles wat ook maar met de printer in aanmerking kan komen en dit allemaal verwijderen.
 
Ik heb een brother DCP-J140W bij programma's verwijderen staat niet het printer programma . Hoe nu verder?
 
Bekijk bijlage printers.docx

Heb je mijn link in # 5 wel echt goed bekeken, daar staan alle oplossingen. Daar staan zelfs alle downloads, firmware, hulp programma's en nog veel meer. Beter weet ik het niet. Succes.
 
Laatst bewerkt:
Misschien zit een recente installatie het geheel wel dwars (onderhuids / in het register)
@martinmack : ken jij het progje Ccleaner? : Klik

Zo nee, download en installeer de free versie. Klik na de installatie links in beeld op de 4 witte Windowsblokjes en kies voor 'scannen op fouten'. Na het scannen, klik op "herstel geselecteerde fouten"", beantwoord de daarna gestelde vraag met "Ja" en accepteer de voorgestelde backuplokatie. Kies tot slot voor het herstellen van alle geselecteerde fouten en sluit de werking daarna. Sluit Ccleaner af.

Ontkoppel de printer en probeer vanaf het begin de printsoftware te installeren.

Blijf verder met de vingers van ALLE andere opties in Ccleaner af, je zou er je systeem mee omzeep kunnen helpen!!!
 
Laatst bewerkt:
Na 2 dagen stoeien lukte het mij om het programma volledig te verwijderen en opnieuw te installeren :D
 
Voor degenen die een soortgelijk of misschien wel exact hetzelfde probleem hebben, is het misschien wel fijn om te weten HOE je het (precies) hebt gedaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan