Heb ik die printer nog wel nodig?

Status
Niet open voor verdere reacties.

GW2

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2012
Berichten
557
Vorige moest vervangen, dus maar makkelijk nieuwe gekocht. vraag me nu af of eigenlijk wel nodig was? Moest laatst gemaild formulier ondertekenen bv. Maar dat kan ook digitaal kwam ik achter (of is nog niet zo lang, weet niet). Verder niet bedrijfsmatige dingen dus (ff voor geval dat niet al snapte). Iemand idee misschien wat op moment over hoofd zie? Anders de verkoop maar weer in er mee, lijkt me maar. Werk losse baantjes (ook per ongeluk maar paar uurtjes op moment, maar oké) , icm bijstand op moment, misschien dat daar voor één of ander nog van pas komt, maar kom zo ook even niet op!

Ps, printer 12,50 of iets, moeite haast niet misschien, maar ja!
 
Laatst bewerkt:
Voor dat geld rustig laten staan. Als inkt op of defect dan ongezien weggooien.

Bij mij werkt het altijd als volgt:
-Laat ik het staan -> Nooit meer nodig
-Gooi ik het weg -> Binnen een week weer dringend nodig
 
Hoi!
Inkt droogt op en de printer heeft plaats nodig plus die kan kapot gaan. Beter is het om met een diskette of USB stick naar de copyshop te gaan. Daar printen ze alles wat u wilt met een laserprinter en ook op het papier wat u kiest. Meestal betaal je voor de computertijd die je daarvoor nodig bent. Succes
 
Hoi!
Inkt droogt op en de printer heeft plaats nodig plus die kan kapot gaan. Beter is het om met een diskette of USB stick naar de copyshop te gaan. Daar printen ze alles wat u wilt met een laserprinter en ook op het papier wat u kiest. Meestal betaal je voor de computertijd die je daarvoor nodig bent. Succes
Tja, er zit er ook nog één om de hoek, moeten ze niet op vakantie gaan zoals electra mannetje waar net vandaan fiets, maar is wat ruimer bezette bedoeling daar. Lijkt me idd beste ja, stom zelf even niet aan copy shop dacht, tijdje terug ook wat laten doen. nou ja !

Ps, en dat kwam mooi uit, bedenk ik me nu, want destijds dingen vergeten op te sturen, en kon aan de hand van email laten zien dat wel al eerder kopie van o.a. id-kaart had laten maken, doordat de kopie via mail was opgestuurd, weet niet of van belang is geweest, maar is wel goed gekomen allemaal, dus die data heb je dan, das voordeel, maar misschien ook op andere manier aan te tonen, daar niet van, ik had i.i.g. niet iets anders om terug te vallen gehad volgens mij toen (lang verhaal, er helemaal achterweg, maar nja ach, ??). En , oké, verschepen maar weer het ding.

Ps Bedankt voor de tips (beetje laat), reden van uitdrogen hou ik het denk ik op, dacht misschien alleen bij vorige, maar zal deze dus ook wel hebben dan ! Zou voor ruimte event. wel in andere kamer kunnen zetten met verleng kabel, wik weeg nog wat, nou ja doeg.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan