Microfoon te gevoelig instellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

worldsiko

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2016
Berichten
11
Hallo iedereen!

Ik heb sinds kort Windows 10 geinstalleerd maar ik heb nu problemen met mijn Microfoon.
Als ik probeer mijn Microfoon op <79% te zetten dan is het veel te zacht. En juist op 80%> is het juist veel te luid. En ik kan er niet tussen.
Terwijl op Windows 7 de microfoon gewoon perfect werkte. Bijvoorbeeld dat op 50% het gewoon normaal klonk: Niet te luid en niet te zacht.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Speccy
 
Probeer eerst eens de probleemoplossing als Windows 10 die heeft.
 
Probeer eerst eens de probleemoplossing als Windows 10 die heeft.

Windows ProbleemOplossing heeft wel iets ontdekt (Audio-uitbreidingen zijn niet geladen) en dat is nu ook opgelost volgens Windows. Maar er is helemaal niks gebeurd. Ik heb nog steeds hetzelfde probleem.
 
Wat mijn ervaring is dat die instellingen soms niet stabiel zijn. Volgens mij veroorzaakt door programma's zoals Skype of andere telefonieprogramma's
 
Wat mijn ervaring is dat die instellingen soms niet stabiel zijn. Volgens mij veroorzaakt door programma's zoals Skype of andere telefonieprogramma's

Hoe kan ik dit weten?

En mschaper, op ApparaatBeheer staat wel mijn microfoon (Samson C01U) onder Besturing voor geluid, video en spelletjes. Maar er staat ook "AMD High Definition Audio Device" en "High Definition Audio-apparaat".
 
Dit kwam ik nog tegen

samsontech.zendesk.com/hc/en-us/articles/225081908-Windows-10-Fixes?mobile_site
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan