Script werkt alleen op de homepage - website WP

Status
Niet open voor verdere reacties.

femke98

Meubilair
Lid geworden
16 dec 2006
Berichten
6.660
Dit is een vraag die betrekking heeft op mijn eerdere vraag over dit script, zie hier http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/920187-Script-werkt-opeens-niet-meer

Het script dat laat zien of de eigenaar van de website bereikbaar is per telefoon (of bezet of offline etc) heeft keurig gewerkt op alle pagina's van de website, maar sinds deze week alleen nog maar op de homepage.

Het script is beschikbaar gesteld/gemaakt door het bedrijf wat ook het 0909 nummer uit heeft gegeven. De eigenaar van de website betaald dat bedrijf voor alle diensten.

De website zelf is in WP en er is niets veranderd, geen nieuwe plug-ins of andere zaken. Wel heeft WP een update gehad naar 4.8.1 (oude is 4.8)
Ik heb alle bestaande plug-ins gedeactiveerd en een voor een weer geactiveerd, het resultaat is hetzelfde.
Ook de back-up terug gezet, maar helaas werkt het sript alleen nog maar op de homepage: https://www.trudyhekkert.nl/

Script is als volgt en onderstaande staat in een widget:
Code:
<p id="Status" style="color:#d520dd;font-size: 20pt; font-family: Arial" ></p>
<script type="text/javascript" src="cmproxy.php?customername=xxxxxxxxx"></script>
<script>
document.getElementById("Status").innerHTML =  status;
</script>

In de configuratie van WP staat een File cmproxy.php met daarin:
Code:
<?php
$username = $_GET['customername'];
$url = "http://www.ivrmanager.nl/xml/status/default.asp?cust=" . $username;
$ch = curl_init();
curl_setopt($ch, CURLOPT_URL, $url);
curl_setopt($ch, CURLOPT_RETURNTRANSFER, true);
curl_setopt($ch, CURLOPT_SSL_VERIFYPEER, false);
curl_setopt($ch, CURLOPT_USERAGENT,'Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.8.1.13) Gecko/20080311 Firefox/2.0.0.13');
$output = curl_exec($ch);
curl_close($ch);
echo $output;
?>

Het script is dus niet door mij gemaakt maar door het bedrijf van het 0909 nummer.

Ik heb het bedrijf wel een e-mailtje gestuurd of zij iets kunnen betekenen. Maar zoals het de vorige keer ging, heb ik daar een hard hoofd in ;)

Wie heeft een idee?

Oh ps: als ik die widget ergens anders neerzet (in de footer widget bijvoorbeeld) dan werkt hij helemaal niet, ook niet op de homepage.
Een andere widget aangemaakt en daar het script in gezet, werkt ook niet.
 
Laatst bewerkt:
Die 'fixed' telefoonhoorn icoon zie ik gewoon op elke pagina?

Even wat anders: Ik hoop dat je klant wel beseft dat de regels m.b.t de kosten van het 0909 veranderd zijn sinds 1 aug.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou de gebruikersnaam er even uit gummen. Zaakje lijkt niet beveiligd.

Ik zou eens experimenteren met de paden van het script. Als ik dit namelijk aanroep vanuit een submap dan zal ik cmproxy.php niet gaan vinden. Zet in het eerste stukje code eens een slash voor cmproxy.php (tenminste als dat ding in de root van de site staat, anders het volledige pad invullen vanaf de root)
 
Het gaat erom dat je ziet of ze offline is zoals op de homepage.
Op de andere pagina's zie je dat niet staan en zie je alleen tekst.

Het moet dus zo zijn zoals het er staat, ververs je de page, dan kan het zijn dat de beschikbaarheid veranderd in offline, online, pauze etc.

<script type="text/javascript" src="/cmproxy.php?customername=trudyhekkert"></script>
<script>

Je bedoelt zo?

(tenminste als dat ding in de root van de site staat, anders het volledige pad invullen vanaf de root)
Ja, dat ding staat in de root van de site.

Wat ik ook zo raar vind, is dat het altijd op offline staat.
Ze zal toch een keertje online moeten zijn of met pauze.

Zou er iets met dat bedrijf zijn, dus aar het allemaal naar moet linken, naar ivrmanager?

Username eruit gehaald.

HOERA!!
Het was de slash die mistte!
Geweldig, bedankt!!

Hoe dat kan is een raadsel, maar toch. Superblij!!
 
Laatst bewerkt:
Met de Webdeveloper tools zou je zo moeten kunnen zien of een script ingeladen wordt of niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan