probleem met domeinnaam, mail en andere sores

Status
Niet open voor verdere reacties.
TransIP heeft een doorstuurservice voor 5 euro per jaar.

En waarom in hemelsnaam een hostingspakket nemen voor 60-80 euro per jaar als het voor 12-15 euro per jaar kan?
Dat begrijp ik even niet.

Mijn website uit mijn handtekening heeft zo'n pakket. Ik kan er alles mee.
Dan ben ik toch een dief van mijn eigen portemonnee als ik ergens ga voor 80 euro per jaar?

En transIP heeft 3 e-mailadressen en niet eentje, zoals jij beweerd.

https://www.transip.nl/webhosting/
scrol naar beneden en bekijk e-mail only.

Voor de TS vind ik dat best een goede oplossing.
 
RE: En waarom in hemelsnaam een hostingspakket nemen voor 60-80 euro per jaar als het voor 12-15 euro per jaar kan?
Haha, waarom een pc van 800 Euri als je ook met een pc van 200 Euri internet op kan :p :p

RE: Dan ben ik toch een dief van mijn eigen portemonnee als ik ergens ga voor 80 euro per jaar?
Voor kleine bedrijven kies ik een goede provider die hoge-performance servers in Nederland heeft staan en een snelle en goede support heeft. Als het niet bedrijfsmatig is dan maakt het niet zoveel uit wat je eraan wilt besteden.
 
Laatst bewerkt:
Tja, wie bepaalt wat een goede provider en hosting is? ;)
Mijn provider is al jaren KPN en ik wil niets anders meer. Hiervoor UPC, een en al ellende de laatste jaren.
Ik denk dat men zelf moet bepalen waar men wil zijn met een website. Goed de reviews lezen en zelf op zoek gaan, is wel aan te raden.

Mijn hosting (voor de websites die ik voor anderen gemaakt hebt) is een klein bedrijf wat nog goede service geeft, telefonisch bereikbaar is en met je meedenkt en zaken oplost. Zijn nooit uit de lucht en de kosten vallen op zich best mee.

Versio is goedkoop en voor mij voldoende voor mijn eigen website, zie handtekening. Mijn andere werk en dus de website die hiermee in verband staat, staat ook bij die kleine hosting.
Mijn domeinnamen die ik heb, staan geparkeerd bij Versio.

Haha, waarom een pc van 800 Euri als je ook met een pc van 200 Euri internet op kan
Precies. Als je Linux gebruikt hoef je niet zo'n dure pc te kopen. En kan je van je huidige oudere pc nog jaren plezier hebben.
 
Laatst bewerkt:
Geachte forumleden,
ik wil de vraag sluiten.
Alvorens dat te doen wil ik nog enkele vragen beantwoorden die zijn gesteld in de laatste reacties.
Voor mijn google mail krijg ik per kwartaal een rekening van 29,04.
Voor mijn domeinnaam, die ik , dankzij jullie kijk op de gang van zaken, niet blijk te bezitten, is de rekening jaarlijks 12,10.
Degene die mijn domeinnaam op zijn server heeft staan waarover ook mijn mail liep had daar nooit iets voor in rekening gebracht, omdat die zich in mijn kring van bekenden bevond.
Ik heb weleens betaling voor mail voorgesteld, maar dat was niet nodig.
Na de aanwijzingen van het forum ben ik er wat dieper ingedoken.
Daar ik mijn domeinnaam alleen maar bij een ander kan onderbrengen als ik respons krijg van degene die mijn domeinnaam op zijn naam heeft gezet en mij wel de rekeningen stuurt, heb ik nog wat uitgezocht.
Het blijkt dat bedrijfje onderwerp is van een boedelscheiding. Ik wacht nu even af of ik een en ander kan losweken, of maar gewoon al jullie aanwijzingen volg en gewoon een andere dommeinnaam uitkies.
Jullie dank voor de bijstand en empathie.
vr grt
tom
 
Veel succes met alles en hopelijk wordt het nog wat met je huidige domeinnaam.
En anders, tja...dan zit er niets anders op dan een andere.

Laat het nog eens weten!
 
Tom1, ik kan geen prive berichten sturen, ben geen verenigingslid meer.
Wil je dat ik je nog terug antwoord, geef dan even een e-mail via mijn website. (of info ad steunpunt-almere.nl)
 
tom1. Los van wat je wel of niet betaald. Degene die domeinen registreert heeft zich aan de regels van o.a. SIDN te houden voor .nl domeinen. 1 van die regels is dat je het verhuistoken aan de klant levert op diens verzoek. Voor .com kun je je tot de ICANN wenden.
 
Hij is inmiddels voorzien van zijn eigen domeinnaam en verhuiscode.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan