• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Aankomsttijd berekenen vervolg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mathijs CM

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2009
Berichten
342
Goede middag

Heb al wat hulp gehad waarvan ik veel heb opgestoken en begrijp de materie laten we zeggen voor 80%.
Heb ook zelf op internet rondgedwaald en wat kunnen vinden voor wat betreft rekenen met tijden.

Zoals als opgemerkt voor 80% begrijp ik het, een en ander is door mij uitgelegd in nieuw bestandje.
Hier vraag ik nog een beetje uitleg hetgeen mij nog niet helemaal duidelijk is.

Verder heb ik op het einde een nieuw probleem het geen ik niet zelf kan oplossen, namelijk indien ik de losplaats heb gekozen eronder of ernaast automatisch de afstand op werkblad laten komen.

Met vriendelijke groeten en alvast bedankt voor jullie medewerking en advies tot op dit ogenblik

Math Weijzen
 

Bijlagen

  • TTTTTT.xlsx
    60,8 KB · Weergaven: 25
de afstand bij de losplaats zoeken kan met een eenvoudige vert.zoeken wel opgelost worden

Code:
=VERT.ZOEKEN(C1;'Losplaatsen en Afstanden'!$A$1:$B$30;2;0)
 

Bijlagen

  • Kopie van TTTTTT.xlsx
    61,1 KB · Weergaven: 34
Aankomsttijd berekenen veervolg

Hoi roeljongman,

Dat is al de eerste stap in de goede richting, heb bestandje gedownload en ga dadelijk na het eten alles bekijken.

Bedankt

math
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan